Monday, July 11, 2011

Salji Di Gurun Sahara? (7 Gambar)

Percaya atau tidak?? cuaca di gurun sahara adalah panas dan kering sepanjang tahun, kenapa ada salji??


Sumber : v12gether.blogspot.

notaHATI : Kita sudah berada di akhir zaman,...

15 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.. yer la...kte dh berada di akhir zaman.. kwn penah cite, dia amik geology..kemungkinan Malaysia akan turun slji

Bluewendy said...

salji.. hurm.. dunia akhir zaman..macam2 benda dah berlaku

Mohd Zakwan said...

pemanasan global yang terlampau ni..
ada komen cakap salji bakal turun di Malaysia ? huh ?

Jom Join segmen yang diadakan oleh Zakwan.. Hadiahnya, 4 orang akan dipilih untuk diiklankan selama 2 minggu secara PERCUMA serta akan direview oleh Zakwan.. Selain itu blog korang akan tersenarai dalam bloglist Haris Kaito..
Klik Sini Untuk Join

kiera'sakura said...

kun fa ya kun~~

takut pk akhir zaman nie.. sama2 lah kita gandakan amalan...

intan.maisarah said...

gerun
takut
fikirkan amalan yang ciput

nawal addina said...

err ? benar kah ?

alif haris said...

dah lama kan bnde ni terjadi ?

sememangnye dunia dah berada di penghujungnye

ABU said...

wahhh aku baru tahu...kuasa tuhan...

Miscellaneous Smiles said...

seram..~~

akhir zaman

ain revival said...

x taw pun..menakutkan bila terfikirkan kiamat.

kiamat sudah dekat~

Far8 budak baik said...

waaaa serius ehhh...
ya Allah..
terjadi pulak mcm ni..
huh

Shuk_ArChie said...

Harap2 lepas ni Malaysia pulak turun salji! hehe (^_^)

vampire's lovex said...

kita di akhir zaman... ulang ayat abu hehe

Haryz Khairuddin said...

wah..best la mesia nnt turun salji.. haha. ;p

xde la, ekceli sangat mengerikan kalau benda2 camni jadi.tapi benda ni Nabi SAW dah bagitau jelas2 dah dulu. jadi, banyakkan bertaubat n banyakkan amal yg buleh lindungi kita dari fitnah Dajjal. *selamat beramal...*

sergeant keroro said...

betul, dah di akhir zaman.

p/s : semoga kita tak terpengaruh dengan anasir luar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah