Sunday, July 10, 2011

Jangan Buang Sampah Merata-rata(nanti mati)


P/S : kan tak elok buang sampah merata... tidak kira dimana anda berada... jagalah kebersihan alam... anda mampu mengubahnya... abu dan bluewendy sangat prihatin... :)

17 comments:

Miscellaneous Smiles said...

baik abg abu =(

tak buat dahh..huuuu

Arpiiz said...

haha, ni tong sampah buatan mana ni..hehe

Bluewendy said...

huh! kompem tak buang sampah merata2 dah..:)

nini syuffina jalil said...

cute ;)

Alya Esprézzo said...

hahahahahahahah..adehhhh lahh

nsdahlia said...

kt ptt invent tong smph mcm ni :) hoho~

sergeant keroro said...

tak pernah buat :P

p/s : ok, aku selalu buat =,="

ishiko said...

hehe.. terkezoott

alif haris said...

hahahah .. rupanya tong sampah hidup ^^

bahaye tu~ huhu .. tobat taknak buang samph merata

vampire's lovex said...

baik...x buang merata dah...kalau aku jumpa org buang sampah merata rata,aku tendang dia laju2 hahaha

diya said...

adehhh , ingatkan napeee lah boleh mati .
hahahaha

kiera'sakura said...

huyoooo tong sampah ade pistol... hahahaha :p

hamzah ian said...

perghhh... hahaha..

adwafarahin said...

baekk!!

ain revival said...

stylo tong sampah tuh~

WuMing said...

Ganas lah baldi tuuu

Shuk_ArChie said...

Huahaha kalau dunia nyata macam ni mesti bersih la Malaysia! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah