Sunday, July 24, 2011

Sangat Seksi, tapi....??

Ini bukan mimpi, ini bukan satu rekaan, tapi inilah realiti sebenar kehidupan...

pada suatu malam.....

potongan badan yang cantik, seksi, rupa-rupanya seorang lelaki.. =..="

P/S :  tidak menyinggung mana-mana pihak, jika ada, adalah suatu kebetulan..  "dunia di terbalik songsang lelaki dan wanita, kita langgar hukum alam memang susah untuk mencari jalan keluar". melainkan petunjuk dan hidayah-Nya...

27 comments:

nanad said...

dunia memang dah terbalik =.="

vampire's lovex said...

tak jadi nak ngorat...bapok memang body mantap,kalah pompuan tulen

alif ismail said...

takut betul dengan dunia sekarang... ya Allah, lindungilah aku dari perkara-perkara yang menyesatkan ku..amin..

tia @ Ini Kisah Tia said...

macam2 dah sekarang ..

alif haris said...

aduuii potong stim btul la .. hahaha :D

Bluewendy said...

owh! sgt ngeri..hik3..=P

Faraa Eiman's said...

tu diaa , haha

kiera'sakura said...

semoga diberi petunjuk dn hidayah buat mereka.. amin

Miz Novexx said...

badan superb jer, kalah pempuan natural.... muahahahah

najihah sahami said...

kulit yang 1/2 lelaki ni lebih halus dari perempuan tulen. kadang2 kami lak jeles tgk. haha.


yeah..tanda2 dunia nak kiamat..:)

Alya Esprézzo said...

huhuhuhu..ermm dunia akhir zaman.

nawal addina said...

ahahaha , terkena sudah ;)

said...

haha, maknyah memang mengalahkan pompuan.


XD

nurul nadia nasir said...

hurmm mcm2 dah jdi sekarang..kan..

kiwi said...

nauzubillah..

sergeant keroro said...

aku pernah jumpa camtu, potong stim betul.

haha.

Lea IsNaw! said...

betul2..ramai yg dah hilang identiti diri

nurAMALLINA said...

hahaha potong stim betul laaa. kesian lelaki tu. haha

Rtp Farra Arisha said...

huftttt.

chemay said...

semua dah jadi gila
-.-

diya said...

kdg2 ada yang potongan bdn lagi hebat dr perempuan. hmmm , kalah kalah .

Shuk_ArChie said...

memang betul... dah berlambak spesis begini kat tempat2 awam... tak malu betul diaorng (=_=")

Haryz Khairuddin said...

aku pernah kena kat hostel dulu. mati2 ingat pompuan masuk blog laki. bila perati betul2 baru tau tu pompuan jadian. lol. XD

Afikah Aziz said...

dunia akhir zaman/tanda2 kiamat,pmpuan menyerupai lelaki dan sebaliknya..nauzubillah

Cik TeN10 said...

pengajarannya.. berhati-hati tika mahu ngorat awek.. pastikan dulu awek tulen ke tak.. haha >.<

i am S!L4H.. said...

skg ni nk knal jantina org tu pun memakan masa. >.<

*yg berkaitan*

Anif Abdullah| AA said...

merah makngah kaw..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah