Monday, August 15, 2011

Adik Nampak Otomen


Mood : mengarut =..="
P/S : waktu2 berbuka puasa, semua orang berpusu-pusu pergi bazar ramadhan, begitu juga dengan otomen.. kehkehkeh!!

37 comments:

ikan said...

otomen skang kasi tebuk topeng .
bwu leyh kasi satay masuk mulot kann ..?

cye loeh otomen

fatin syahirah :) said...

otomen pun puasa ? O.O

alif haris said...

hahahahhahaha otromen p bazar ke tu ? :D

Bluewendy said...

otomen..nak sign...=)

Panggil aku Han said...

hoho..otomen pn lepak bazar..

Dzarief Zuhdi said...

ngeh.. haha.. makan satay ja.. mana tahan nak lawan rajsasa nnt.. haha

Anif Abdullah| AA said...

10 cucuk?cukup ke tuu..hehehehe..

sergeant keroro said...

haha, otomen cukup ke makan banyak tu? :P

Bob Merley said...

macho ah bro. lu kena buat tutorial ni camna nk nk lukis otromen.

nanad said...

wahh..otomen hormat bulan posa ,tak gado2..heh

♥ Elin ♥ said...

otomen dah masuk islam ker?hahahha..

Zulfikar Hazri said...

kalau lah aku ada bakat melukis kan best T__T

peachippo said...

cehhh...
hahah..biar laa otromen nak gi bazar pom..
dye lapar nak berbuke pose jugak tuu :P

haslinda said...

ni otomen islam ek??? hehe :)

Run Away said...

otomen shukew sate kew...;d

kjaharun said...

hahahah... kelakar, mmg mengarut :)

aiEz said...

sanggup tu otomen dari jepang trun pegi bazar,ngeh3..

Lea IsNaw! said...

ha..otomen ni la jual kuah kacang basi kat aku..hehe

My Name is Mar said...

ho-ho-ho!
Otomen Dynamo!
Ngeh3...

nini syuffina jalil said...

jangan lupe kartun malaysia,

cicak man pun nak pergi bazar gak
haha ;D

Cik TeN10 said...

haha ..tunggu ape lagi angkut bawak balik la otromen tu ..dapat sate free 10 cucuk kan ..kih3

Umi Asura Sanusi said...

ultraman pun puasa jugak ke.

Miz Novexx said...

baru tau otomen suka makan sate, lepas ni nak makan sate jugaklah
(^__^)V

Mekz's! said...

Eh cepat cepat...g amik kamera! lol! :p

Aujinz said...

dulu aku ingatkan otromen bisu, rupanya boleh bercakap.. koh koh koh

diya said...

ehh otomen makan sate ?
otomen makan cmane ?
boleh ke otomen bukak mulut ?
kan slalu takleh bukak mulut. hehe

syarifahsidrus said...

rajin betul beliau ..haha

alif ismail said...

hahaha...tak sangka otomen pun puasa gak heh??

lawak tol!!!!!!!!!

meaw said...

otomen jepun ke otomen mesia tu....hahahha!

IMANSHAH said...

otomen kasik tiup sudah sate tu, terus masak

suesue said...

hahahaha..lawak plak aku tgok otomen tu

umUMRA said...

Abang otomen suka mkn sate eh??hihi

nurAMALLINA said...

TIBA2 TERINGIN SATE haha

Faraa Eiman's said...

cis ! aku mengharapkan shin chan ! haha

Efa said...

Lwak2..hehehe...terhibur baca..=D

kiera'sakura said...

ceit.. mengarut jer... hihihi

nurdani said...

hahaha. kelakar gila. otomen pun rajin ke bazar eh. lukis sendiri? kreatif

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah