Friday, July 1, 2011

Biar Lambat Asalkan Selamat

Biarlah lambat dalam perjalanan supaya kita selamat di mana jua kita berada.. jangan tergesa-gesa jika ada sesuatu "emergency". kerana itu boleh mengundang bahaya. tunggang/pandu dengan cermat.. jiwa akan selamat... ingatlah pada mereka yang anda sayang.. :)



Tapi !!!....

Jangan lambat sangat.. !!! hOhO

P/S : abu dan nostalgia klasik sangat prihatin... ^^,

21 comments:

alif ismail said...

hahah...lawak sangat..

semakin comey r katun2 nih...

jeles jap...huhu

Efa said...

sengaja nak jadi ketua konvoi r tue..hehehe..tu yang bawak pelan2..

sergeant keroro said...

trololololol XD

haha, yang tu sengal :P

ABU said...

matila kalau sello mcm tu hahahahaha

Bluewendy said...

issshhh2!! 20km/j jek bawak nih... sabor jek la...

nawal addina said...

haha , tu lembab nmanya ! XD

vampire's lovex said...

hahahaha !! lawak okay....

seb baik x kena tendang kan sebb laambat sangat,hahaha

alif haris said...

haha.. betul bro .. pelahan sgt pn boleh mmbawa kecelakaan jugak ..huhu

niena shopping2u said...

naik motor xberapa best..xberapa nk selamat

nini syuffina jalil said...

HAHA you make me lough ;D

ain revival said...

kejam x kalau langgar jer terus moto tuh..haha

tia @ Ini Kisah Tia said...

wakakaaa . susah gak kalau lambat sangat .. habis orang belakang ..

Fyqa said...

kahkah
tu jnis yg b'hti2 gila tuh...

adeyy

Raji and Yeen said...

aku sokong giler owh ..
bgus abu!!!!

Rtp Farra Arisha said...

terlalu perlahan sgt pun tak boleh, nanti lain pulak jadinya!
hati2 kalian di jalan raya *pesanan ikhlas dr arisha*

NuSaNa NoSa 91 said...

agak2 la klu lmbt camtu.. kalah naik kete lembu.. T_T

nunama said...

haha.
kalau org yg x sabar tu, mmg kena maki hamun la si penunggang tuh.

Siti Arfah said...

Lambat dan cepat perlu berpada2. hehe . Xleh lmbt sgt @ cept sgt . Sederhana je. hehe

kiera'sakura said...

hahahaha... nie kalau jumpa orang mcm nie.. boleh turun kete lepak minum dulu... hihihihi :p

Haryz Khairuddin said...

tu yg rase nak langgar je tu kalau ada motor yg wat perangai camni.. sabor je la. ;p

Secret said...

hahaha.. boleh pulak ada menara Eifel dekat situ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah