Wednesday, July 13, 2011

Wordless Wednesday #5 Di sebalik Muka Baik

26 comments:

sudeh said...

huiyo ! musuh dalam selimut >.<

Miscellaneous Smiles said...

sy tak suka org mcm tu

vampire's lovex said...

musuh dalam selimut..nnti lukis musuh dalam selimut pulak tau abu !!!

hihihi..

yg ni pon aku suka jugak !! rasa nak kopi..kikiki...*main2 je :P

QaRr JaliL said...

haaha...teknik yang menarik..:D

ahah

4# wordless wednesday

nurAMALLINA said...

Gilalah!

Rafidah Farhana said...

Manusia sekarang, bukan tikam belakang tapi tembak belakang !

HasNah Kawaii said...

moga-moga dijauhkan dengan manusia yang macam ni

Miss Y and Her World said...

suka dengan statement Rafidah Farhana itu. manusia. banyaknya yang pura-pura. haihhhhh.

http://of-a-woman.blogspot.com/2011/07/tips-cara-mudah-kantoikan-boyfriend.html

sniffa93_aznil4eva said...

dalam diam.
tak semua org muka baik itu baik kan.

Hans said...

hahaha
betul2
mka yg baik tak semestinya perangai pun baik
:-)

FYA PELANG! said...

sengal :D

alif ismail said...

org mcm ni tersangat bahaya!!

lilypelangi said...

muka tak ley caya betul..

aq noor said...

senyumn jhat...

kiera'sakura said...

musuh dalam selimut...

klu harapkan pagar, pagar makan padi lak,,,, cer awk try doodle gmbr cm tue... :D

Adam Idris said...

ini bukan 'don't judge a book by it's cover'
tapi inilah TALAM DUA MUKAAA !
heheh

ezzaty harith said...

hahaha..nice :)

Shuk_ArChie said...

Jangan disangka comel itu tak berbahaya! hahaha (^_^)

Along Usop said...

talam dua muka.. hahah

Bluewendy said...

jgn di sangka air yg tenang takde buaya.. eh! talam dua muka..kih3

tia @ Ini Kisah Tia said...

duri dalam daging . hak3x .. talam 2 muka pun sama jugak :)

ame elms ! said...

haiyooo bahaya ini , orang macam nie . :O

Kotak Mancis / S_Basri said...

depan kita baek macam malaikat...
bila kat blkang sapa tau... rambut sama hitam... hati sapa tau...

( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Haryz Khairuddin said...

ni dia terikut2 dgn perangai awek gengster dia ke? da pandai main M16 nampak?? ;p

sergeant keroro said...

haha, ni mesti nak gaduh dengan awek kan?? XD

Al-Fikr said...

backstabber....jgn jd backstabber. XO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah