Thursday, July 7, 2011

Spontaneous Thursday #2

"Waahh!! liriknya penuh bunga, bintang, bulan dan mentari lengkap jiwangnya, tapi kecundang akhirnya kerana terlalu mengharap, cintanya tidak diperlukan walaupun berjuta rangkap puisi yang ditulis khas buat kekasihnya"

17 comments:

ain revival said...

ishh..x berseni laa..x reti nk inteprate..

"jangan terlalu mngharap orang len akn mmbalas cinta kelak jiwa y merana jika cinta d tolak"

=))

Salim Harmanain said...

adess sadis sungguh.. :(

kiera'sakura said...

sebab tue takut nak memberi cinta pada sesiapa...

memilih untuk hanya mencintai Allah s.w.t... dan memohon untuk diberikan seseorang yang terbaik dari sisi-Nya...

=)

sergeant keroro said...

kesian T.T

tapi jangan terlalu mengharap :)

nini syuffina jalil said...

simple nice and memerli ;)

sniffa93_aznil4eva said...

berhenti berharap?
okay, jangan terlalu mengaharapkan sesuatu yg tak pasti. takpa asalkan dah cuba:)

Umi Asura Sanusi said...

kalau dah tak ada jodoh...memang kecundanglah cinta..^_^

tia @ Ini Kisah Tia said...

adakah cinta bertepuk sebelah tangan ?

ABU said...

jiwang seh si abu..haha

Shamsuddin Amin said...

ni segmen ape plak ni...
cercite... LoL

Rtp Farra Arisha said...

berpuitis sgt...:))

Efa said...

Kalo hati tak suka tak boleh nak paksa kan..

wah!! bkn main lagi berpuisi...untuk awek gengster ek?? hehe

alif haris said...

sgt tragis ~ huhu

NuSaNa NoSa 91 said...

jgn terlampau mengejar.. nnti bila hilang, parah.. huhu~ T_T

Hans said...

cinta memilih kita dan bukannya kita memilih cinta
:-)

Racun Serangga Terbaru - Hansect

vampire's lovex said...

alalala,bunga bukan sekuntum..esok aku pos 40 kuntum bunga..jgn nangis ye. hahaha :P

syarifahsidrus said...

puitsi sangat, pening nak faham.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah