Saturday, July 9, 2011

Perhimpunan BERSIH Seluruh Dunia Tahu

Perhimpunan BERSIH 2.0



notaHATI : Kita fikir2 kan lah... Banyaknya rusuhan bermakna membuka mata anda tentang tanda kiamat.. akhir zaman... aku tidak berpihak pada sesiapa... aku berpihak pada keadilan Islam... Adakah bagus bertelagah sesama kita??.. Kalau betul kerajaan salah, perbetulkan demi kepentingan negara.. kalau ada yang membaling batu sorok tangan... tolonglah insaf... Abu Huzaifah sangat prihatin..

12 comments:

Shuk_ArChie said...

Malula.. Malaysia dah popular dgn masalah...

sergeant keroro said...

macam-macam benda nak jadi sekarang.

p/s : semoga blog ko tak kena serang dengan anon :P

nsdahlia said...

benda dah jd, so kita harapkan ia membawa kesan positif terhadap negara.

cg4dis said...

bersih la sgt :P

Aliza Zeke said...

hal camnie leh membuatkan sesame sendiri bergaduh..malaysia skang nie dah macam2 hal dah.

Miscellaneous Smiles said...

betul tu abu..=D

alif haris said...

moga2 malaysia kekal aman smpai bile2 .. huhu ..

syarifahsidrus said...

apa nak jadi sekarang pun tak tau..huu..masa depan dah bahaya da~~

vampire's lovex said...

aku sokong mana betol..tapi kebenaran nye macam diputar belit jr skrg,so tak tahu mana betol...hmmm

abu huzaifah memang prihatin ^^

alif ismail said...

Tiba2 malaysia kene terjah dek wartawan seluruh dunia...

puas hati geng2 BERSIH..!!!!

kiera'sakura said...

semakin maju sesebuah negara, semakin banyak la masalah yg melanda...

Zulfikar Hazri said...

ringkas tapi padat.. minimalis namanya ni :) thumbs up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah