Tuesday, July 12, 2011

Melaga-laga kan Kawan

P/S : berkasih biar satu berkawan biar beribu, tak baik kan melaga-lagakan kawan, jika tidak mahu terjadi seperti ini, jangan lah sesekali mendengar di sebelah pihak sahaja, kerana kadang-kadang ada unsur fitnah dan rekaan cerita... so.. siasat serta dengar dahulu penjelasan pembawa berita dan pihak2 yang terlibat.. semoga tiada pergaduhan dan permusuhan antara kawan2... :).. abu huzaifah sangat prihatin

15 comments:

Bluewendy said...

explicit content..bla..bla..bla.. hehehe..=) btol tuh, siasat dulu, dengar dari kedua2 belah pihak..jgn cepat melenting, nnti terpelanting..:P

Umi Asura Sanusi said...

mintak dijauhkanlah dari manusia2 yang suka melaga-lagakan orang ni... tak baik betol!

Shafiq said...

Berdosa Ye Melaga2kn Org..
Kreatif Tengok Kartun Tu..hihi

diya said...

huhhh kawan mcm tu mmg sokmo ade ,
tggal kite je yg tentukan mane betul mane salah .

Miscellaneous Smiles said...

betul tu..

amin~~
spaya dihindar dri semua tuu

kiera'sakura said...

sbb tue klu smpi sesuatu berita yg x baik, slalunya saya siasat dlu.. tnye dua2 pihak... =)

:: Mrs.Eady :: said...

nice story..i like :)

Shuk_ArChie said...

Betul tu.. hmm... cara yg kreatif utk sampaikan mesej (^_^)

nurAMALLINA said...

TAK SUKA DENGAN MANUSIA SEBEGINI

alif haris said...

hohoho jahat gile ah manusia sebegini ..

Anif Abdullah @Mr AA said...

buang yg keruh,ambik yg jernih.. isy3

vampire's lovex said...

aku ingat kan zaman skolah rendah masa x matang je ada perangai cmni..tp sampai ke tua ni pon ada lagi kan..hohoho..

bertaubat la...

alif ismail said...

situasi mcm ni mmg masih wujud zaman sekarang...

pesanan alif: ikhlaslah dalam berkawan..

tia @ Ini Kisah Tia said...

hish , buang laut jek lah kalau macam tu . hampeh je rasa . grrr ~

sergeant keroro said...

semoga dijauhkan

p/s : sergeant keroro prihatin jugak XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah