Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday #7 Sogok Bawah Meja

24 comments:

nurAMALLINA said...

ishkkk3 tak baik betullah.

Hans said...

katakan tidak pada RASUAH

Afikah Aziz said...

haihhh pe ni rasuah bagai,jauhkan lah diri dari rasuah huhu :P

faa.rosli said...

mcm setan je sengeh..hikhik

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

ish ish ish. corruption !

aiEz said...

dua2 berdosa,hehe..makan rasuah,dosa woo..

Amy A. said...

eh da nak puasa mane boleh la...(mcm la klu x, boleh)

FasiHaH SupiaN said...

rasuah itu berdosa buat yg memberi juga yg menerima....

fiq. said...

duit kopi, duit bawah meja.
berat balasan dia di dunia dan di akhirat

sergeant keroro said...

kat bawah tu panas!!!

Miz Novexx said...

pelukis, macam mana katun tu boleh pegang uncang... kan takde jari??? hehehe

rasuah kan berdosa besar

Faraa Eiman's said...

dunia sekarang =='

topek said...

kn dh kna bakar...aduh...

Shuk_ArChie said...

Wah.. ada maksud tersirat api dibawah! hehe ~like~ eh mana butang like?! huahahaha :)

adwafarahin said...

ish2 haram2 jgn buat :P

Bluewendy said...

Rahsuah..penerima n pemberi same2 terbabit.. tapi klu kes ngan polis sendiri mintak cam ne??

Noorul Amera Adnan said...

jauhi rasuah :)meh singgah tgk #ww saya : teka nama

NuSaNa NoSa 91 said...

under table.. kehkehkeh~ sape ni?? =.=

aleen aiden said...

mesej ini giler deep....hahah

chemay said...

bawah dah ade neraka.
ekekekke
:P

nini syuffina jalil said...

sgt berleluasa, apew lah nak jadi kan ?
hurm =='

Ezay Hadry said...

entri bermakna..api marak di bawah tu

Anif Abdullah| AA said...

sama-samalah kita jauhi.. =,='

Jom Sertai 21 Header Percuma Dari AA

Far8 budak baik said...

hahahaha..
jahat gile pic ni..
ade api siap kat bawahhh..
pastu dua2 muka jahat..
grrrrrrr...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah