Monday, July 4, 2011

Cerita Hantu

Pada suatu malam yang dingin........


 -----------------


----------------


 ---------------


P/S : jangan biarkan hidup anda di selubungi MISTERI !!!!

21 comments:

nurAMALLINA said...

Eee ada hantu dekat belakang tu!!

sergeant keroro said...

eeeeeee....

ada hantu!!!!!!

haha XD

Shuk_ArChie said...

huahaha... nice XD

kiera'sakura said...

hantu disebalik hantu... hihihihi

Ain Zulaikha said...

haha dia tak perasan ada hantu kat belakang dia tu , tu lah takutkan orang lain hehe

Miscellaneous Smiles said...

eh ada hntu kat bakang~

=D

alif haris said...

haha pdn muke kene ngn hantu betul :D

Faraa Eiman's said...

haha , siott jep ;p

HonEyBuNNy said...

larikkkk...

ada hantu..ehhehe

nawal addina said...

hhaha , quote tu tagline kan ? ;)

diya said...

moral nya, jgnlah menyakat orang lain sedangkan diri sendiri blum tau berani ke takk.

;p

Bluewendy said...

sangat meyeramkannn~(O_O)

alif ismail said...

hahahaha....

alif dah jatuh cinta ngan semua
cite katun klako dan bernasihat yang abu buat...

best2!!!!

teruskan...

tia @ Ini Kisah Tia said...

kahkahkahh . ada hantu kat belakang tuu . sedo tak weh ?

pssst : Tia dah masukkan kamu dalam beloglist Tia :)

Shamsuddin Amin said...

ni bukan misteri nusantara...
ni misteri pantai tumur...LoL

ABU said...

hantu kat belakng hoooo..

Fad said...

haha..lwk..singgah sini n follow ea..tq singga blog cf

Shahrul Izwan said...

haha takutkan org lagi! hantu kat blkg pun xperasan! :D

adwafarahin said...

takut antu jugak -___-"

Abu Huzaifah said...

terima kasih pada semua yg memberi komen... :)

Bluewendy said...

di sebabkn cerita hantu nih saye termimpi hantu.. hahaha..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah