Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday #8 Suasana Ramadhan Zaman Hingusan


Koleksi Kartun

33 comments:

Bluewendy said...

huhu.. dulu pernah gak men meriam buloh..bes ooo... skang dah tak dapat tgk dh..huhu

Abe Goreng said...

Men mercun bola baling dlm raga motor org.HAHAHA.

Wordless Wednesday#2 : Harry Potter

sergeant keroro said...

mercun bola, meriam buluh. sinonim dengan orang melayu XD

::contengan hati::)) said...

rindu nak dengar perang meriam ehhe ;)

Ezay Hadry said...

skang men mercun bawang dlm kotak dahler :P

Hans said...

heheheheh
meriam buluh
best2

-iXxOrE- said...

jangan men meriam..bahaya.....

Shuk_ArChie said...

Adakah Abu macam tu? Kalau jawapannya ya! maknanya kita serupa! huahahahaha XD

vampire's lovex said...

hahaha aku mula2 takut gak nk cucuh api kat meriam tu,tp bila sekali dah try,pehhhhh rasa nak lagi hahaha...berdesinggggg telinga...

Wan Pai said...

haha..lama dah tak buat benda2 gini..


Wordless Wednesday

haslinda said...

boooommmmmm, kebabooooooo... hehe... takut la main mercun. layan bunga api jeee... heheh :)

ABU said...

aku tak reti main meriam buluh ni..

Lea IsNaw! said...

x raya lagi dh main mercun kan

♥ Elin ♥ said...

rare ok!!
kebabboommm!!

Anif Abdullah| AA said...

kartun dlm ni main meriam pon takde hal..jari dah xde.hahak.. Anyway,teringat zaman kanak2.. sob3

nini syuffina jalil said...

betul betul betul, baru ramadhan ketiga, dh dgr bunyi mercun

*sigh

Cik Nina said...

meriam buluh ? tak nak main laa , takut hilang jari , kepala & apa-2 yg berkaitan dengannya :]


http://dyanina.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-2.html

kiera'sakura said...

nk maen mercun bola pown tkt nie lak nk main meriam buluh..hihihi

diana said...

indahnya kenangan itu...:p

Shamsuddin Amin said...

ak sampai skrg men meriam buluh...
tggu la ak balik sabah...
siap lawan lagi ngan umah sebelah...
sape paling kuat sampai buluh terbelah...
hahaha

Eyka Laikha Zulaikha said...

isk. grm sungguh tgok gmbq kartun dye..

salemaziz said...

nice.. men perang2 eh?:D

nurAMALLINA said...

hahah comel!

alif ismail said...

aiyo...seumur hidup alif x penah pulak main meriam buluh nih... penakut katakan...hahahah...

Siti Arfah said...

Salam ramadhan kareem. :)

syrupmasin said...

yeahh..meriam buluh :D

Etong said...

ee best tu main meriam! jarang sdh org main sekrang hehe

Abu Huzaifah said...

terima ksih semua yang memberi kata-kata di sini :D

Far8 budak baik said...

hahahahaha tu ar kn..
mmg nak kene lahhh
kalau bolehh aim meriam tu
kat rumah awek kita..
baru lahh mcj dy..
ni hadiah malam ni..hahaha

Rtp Farra Arisha said...

isk arisha takut laah nak main mercun segalam macam, paling2 main bunga api saja pada malam raya. hhikhhik.

Miz Novexx said...

tak penah main meriam buluh, sebab tak penah tahu cara nak buat...hahah

aiEz said...

meriam buluh,besh woo..dlu msa kecik ada main meriam letak dlm tempayan lma,msuk karbaid byk2..ttp muncung tmpyan dgn tong susu saiz besar..depan tong susu tebuk lubang,agak dah panas tong tu,cucuh!kebabom...gempak woo,ehehe..

*kenangan giler msa kecik2,ehhe

Panggil aku Han said...

best woo..meriam buloh..hahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah