Thursday, August 25, 2011

Baju Raya


---------------------------




---------------------------------

Beberapa minit kemudian.....


P/S : beginilah akibat terpengaruh dengan budaya barat =..=".. bersopanlah ketika berpakaian, hormati bulan yang mulia... Abu Huzaifah Prihatin :)

KOLEKSI KARTUN

24 comments:

meaw said...

hentak siku meaw kat gigi hat pakai baju black metal tau ah,apa ke ngok ngek pakai baju tu,huhu

Cik Bell said...

oo mak aii..boleh terjojol mata nie..haha
tak kena masa betOl..kui2~

Bluewendy said...

hak3... btol3!! hormat bulan yg mulia nih..=) btw, kartun tuh mcm abu la..=) cumey!

diya said...

kih kih.
boleh je pakai camtu,
itupun kalau rase nak kene lepuk dahi ngn tok imam di pagi raye :DD

bibi bibo said...

haiyaa , pakai baju melayu la nmpk hengsem :)

sergeant keroro said...

haha, serius tak cool :P

NadiRah said...

tu blck n star..huhu

Rtp Farra Arisha said...

dressing shows ourselves!!

why not he wears baju melayu right!!

My Name is Mar said...

Ho-ho-ho!
Terasa aku-_-"

umUMRA said...

Lelaki plg ensem bila pakai baju melayu lengkap bersampin..:D

nanad said...

selamat hari raya >.<

Lea IsNaw! said...

tak sempat nak beli baju raya tuh

Shamsuddin Amin said...

cantik baju raye member kau tu...
tu blum lagi yg ala2 k-pop hahaha

aiEz said...

ni kes baju raya xbeli lagi ni,heh..;)

EzayHadry said...

baju melayu tak muat kot..hehe

atiqa aris said...

sengal je pakai bju camtu nk g smayang raye.ceh rijek jd suami,haha

IMANSHAH said...

bagi dia pakai jubah bro

blog-tips-kurus said...

tak boleh bawa beliau ke majlis.. ;)

diana said...

itu kurang ajar namanya..
hehhhe

Mekz's! said...

hahaha....gile la solat hari raye pkai cmtu..haha!!

Afikah Aziz said...

perghhh pki baju cenggitu nk pegi sembahyang raya adoiii


*pitam* >_<

nurAMALLINA said...

hahaha tak boleh pakai la laki tu

Fara E's said...

memang mintak maki pagi2 raya ouh , haha

nelly said...

Selamat Hari Raya ! Hari untuk kita bersuka ria ! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah