Tuesday, August 9, 2011

Penat ke ?? Senyumlah

Assalamualaikum saudara dan saudari..
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan.. ye, aku tau korang puasa.. lain lah yang uzur... fantasia bulan madu.. Hikhik... 
Penat sangat ke tanpa makan dan minum di siang hari? yelah.. aku pun penat, tetapi janganlah buat muka monyok, kuyu, tidak bermaya nampak macam nak mati je. isk2. Nak senyum pun terpaksa,  bulan ramadhan yang mulia, banyak kan senyuman, senyum kan sedekah, amalan juga kan, baru sejuk hati orang yang memandang. ^______^" <-- aku senyum ni nampak tak?. hehe.. OK, aku taknak taip panjang2 nanti korang letih nak baca, yelah puasa kan.. hikhik. Salam ramadhan semua, jalani ibadah puasa dengan seikhlasnya, sekian, Abu Huzaifah prihatin..

<< Kartun aku pun senyum juga, :)





KOMIK


25 comments:

sergeant keroro said...

haha, lawa awek tu. aku nak boleh?? XD

p/s : sumpah kelakar, rofl :p

nini syuffina jalil said...

hee :)
kadang kala, org tu saje nak buat2 penat ;D

aiEz said...

weewitt,ayu kot awek kuning tu..ehehe

*puasa bukan alasan utk buat keje smbil lewa,mood letih bgai nak gila..mana yg wat mcm tu,alasan jer lbeyh..hehe

diana said...

kena kejar anjing dan2 hilang penat..
takut mati sungguh..
hhahah

Shamsuddin Amin said...

mmg sentiasa senyum ni...^^

Afikah Aziz said...

hahaha dgr je anjing menyalak terus lari laju je xpandang kiri kanan belakang dah haha

kiera'sakura said...

btol..senyum kan sedekah.. =) (nmpk x kira senyum nie? hahahaha)

Aujinz said...

penat memang penat..
tapi aku tak paham orang yang tak boleh tahan lapa..

koh koh koh

Cik Bell said...

senang je syum tu...tp klu tgh kusut nak syum jgn hrp.hahaha..
kemain lak semgtnyer larii..hahah

Syafiqah Takiyudin said...

Senyum tu boleh meringankan penat kan. :D

nurAMALLINA said...

hahaha woff woff

Lea IsNaw! said...

hahaha..haruslah selamatkan diri dr anjing...

Alya Esprézzo said...

hahaahahahahahah..

alif haris said...

hahahha .. boleh pulak lari bile dgr anjing ..=,=

Aimifiqa said...

kelakarla. mmg best gak kenekan mcm tu.

Bluewendy said...

fuuhh~ penat..demam.. hehehe.. cumey lah awek tuh, nak ngorat leh??=)

Anif Abdullah| AA said...

cehhh.. penat la sangat kan lari laju camtu..haha
p/s: smart ah header.. ^^

Efa said...

Jadi la cekgu PJ hehe..ari2 kena bersukan tau...fuh..

Rtp Farra Arisha said...

hi abu. selamat menyambut ramadhan.
awek kartun berbaju kuning sgt lawa okeyyyy! ;)

diya said...

oh kartun abu dah pndai pakai tudung mcm hana tajima. hehe.

amboiii melampau penat puase mcm tu! =..='

My Name is Mar said...

Pak Abu, aku dah lama dah main lukis-lukis ni.
Tak jadi-jadi..
Tekanan-_-"

BTW,jemput join segmen Musicbrilliant.com

Miscellaneous Smiles said...

hahahhahahhahhahhhahahha

bertambah penat lagituuuu~~

alif ismail said...

hahahah... tiba2 bertenaga kan... lawak sungguh!!!

nunama said...

hahaha. kelakar lah. penat, tapi boleh lari sbb takut kena gigit dgn anjing. :D

ok. senyum! (n_n)

tia @ Ini Kisah Tia said...

hahaa . serius kalau Tia pun dengar bunyi anjing duk nyalak , Tia pun boleh tetiba ada satu kuasa yg buat Tia boleh lari lajuuuu . mwahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah