Friday, June 10, 2011

Roy, dan Mat Rempit

Roy2, kau memang hebat....
bunyi deruman motor klasik bergema seluruh jalan,
dengan gaya yang tersendiri, tak pernah pakai helmet, kata kau "kalau sudah ajal tetap mati juga  ".
suka bergerak sendiri, dan bukan mat rempit, traffic jam? senang sahaja kau redah,
haha.. kau tak suka bawa perempuan.

Suatu hari, mat rempit mencabar Roy berlumba, tetapi bertiang-tiang Roy tinggal kan mereka,
berkali-kali lumba, Roy tetap menang.
lalu mat rempit bertanya "apa yang kau buat dengan motor burok kau ni sampai 125, RXZ tak boleh kejar ?  "
dia tersenyum sindir, dan dia menjawab "aku pandai bawa motor, sebab itu laju , "
mat rempit bingung dan berkata " kau nak cakap yang kami semua ni tak pandai bawa motor lah ye ?  "
Roy membalas "ya  ".
seorang daripada mat rempit mencekak leher Roy dan berkata  " berani kau cakap kami tak pandai bawa motor, kau ni buta ke!!??  "
Roy tersenyum, dan berkata "kau pacak, kau wekang, kau supermen.. macam tu kau kata pandai bawa motor ?  "...  
senyap seketika semua mat rempit, dan hanya memerhatikan gerak geri Roy yang berlalu pergi dengan motor klasik nya itu.

P/S : Roy2... pandai berkias ye.. hee. :)

4 comments:

sergeant keroro said...

pergh!!

makan dalam kot.

nawal addina said...

haha , terkene beb !

Abu Huzaifah said...

sergeant keroro : haha..tau tkpe...Roy2

nawal addina : hehe... mmng terkena pun mereka 2... :)

vampire's lovex said...

hambekkk setempek kena batang hidung mat rempit tu hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah