Saturday, June 18, 2011

Awek Ku Gengster : Situasi 4 Jadi Hero, tapi...?

kenapa awek tu gengster?? nak tahu.. tengok sini >> Situasi 1 , Situasi 2 , Situasi 3


P/S : errr... aku takut lipas yang boleh terbang... =..="

20 comments:

adwafarahin said...

gangster tp cute hahaha

*sama la geli kat lipas bole terbang :P

Rtp Farra Arisha said...

nak jadi hero dpn awek, tp dr sendiri pun takut dgn lipas!

ps: arisha pun geli dgn lipas. haha

sergeant keroro said...

muka gangster, dalam hati ada taman :P

kelakar jek XD

nurAMALLINA said...

Saya pun takut lipas gak. Lipas terbang ke, kudung ke, mati ke, anak lipas ke, semua takut. hahaha

Alya Esprézzo said...

wahahahahaha..kelakar laa kartun tu! hehe..btw terjah dari blog abg ben! selamat berkenalan :)

www.alyaesprezzo.com

niena shopping2u said...

so funny.. :)
kretif ape

ABU said...

hahaha..aku pun geli dgn lipas..penyakit,kotor, busuk..hahaha

tia @ Ini Kisah Tia said...

haha ! Tia pun geli dengan lipas ni .

Amirul Akmal Khalid said...

hahaha!! lawak gila boleh x!!!

vampire's lovex said...

hahahah ...lawak ..

naseb tak lompat atas awek kah kah

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

lipas oh lipas.. grrr=_=

.fariza. said...

muahaha.
setai2.

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu yehaa sggh dari blog Ben Ashaari.tahniah ye terpilih blog pilihan #3.Kite yang #2 tu.silalah sggh ye

http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/06/bro-ben-ashaari-apo-nak-dikato.html

logorithm said...

Hahahaha besh kartun nih.

I suka pukul lipas ngan segulung sokabar, kasik dia pening, pastuh I bakor bontot dia... biar dia tak leh membiak lagi!

Buwahahaha!

Entri terbaru:  Gambar Dulu-Dulu...

alif haris said...

hahahaha .. sampai cmtu sekali gelinya .. :D
aduyai~

yana ashalina said...

kehkeh..yg ny lawak!

tp geli jgk tgk lpas 2 trbg..eee =.='

Shuk_ArChie said...

huahahahaha.. lawak!

Haryz Khairuddin said...

two words. "cute gilak!"

Aujinz said...

hahahaha..
kategori Heidi Shafiq... dia pun geli lipas.. koh koh koh

YOUsoF said...

Lipas terbang sangat 'menggelikan'.. hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah