Thursday, June 23, 2011

Berani !! hakikatnya seorang pengecut


P/S : hoho... adakah ia agak sensitif? dengan adanya senjata api di tangan mereka sangat berani... kerana boleh tembak dari jauh, tembak dari belakang dan tidak perlu berlawan.. senang kan bunuh orang... pakai jet pejuang, bom je dari langit, semua mati... selesai.. hoho..sangat hebat.. tetapi hakikatnya seorang pengecut!!! ... hoho.. aku tak suka peperangan, kerana aku sangat sedih saudara2 ku di Palestin, mereka tentang habis habisan walaupun tiada senjata api... semoga mereka peroleh kemenangan.. :)

17 comments:

diya said...

entah bila palestin akan bebas,
kita yg jaug cume mampu berdoa .

tapi kan,
kat negara kita sendiri ada peperangan.
perang politik.
opppps .

sbg rakyat sy hanya mampu tengokkkk .

chemay said...

mendoakan agar saudara kita kat palestin akan selamat.
:)

btw comel lah katun2 tu
:)

adwafarahin said...

teraniaya saudara kita kan
kesian tp ape mampu sye lakukan?

doa je kot...

klu mesia x bersyukur lg x tau la..hidup aman da nie tp ada perang lain plak..perang mcm diya ckp,perang politik -___-

Zulfikar Hazri said...

aku rasa org hantar santau dengan hantu raya lagi penakut kan?

nawal addina said...

katun tu comel :)

palestin ? israel ?

haih .. smpai bila laa kan ?

nurAMALLINA said...

Akan ku doakan mereka aman sejahtera. Amin :)

ABU said...

ya betul...save Palestine from the evil Yehudi...
tak suka perang...

Hans said...

insyaallah
satu hari mereka akan menang

Review Filem Rasuk

ain revival said...

terasa besar dan berkuasa sebab ade teknologi y canggih manggih dan ramai y tunduk dgn dyeorg padahal kalau tade semua tu mmg pengecut sebenarnya~

tia @ Ini Kisah Tia said...

tu lah . kenapa mesti berperang ?? tak ada jalan lain ke ??

sergeant keroro said...

hehe, orang yang pakai senjata api ni bajet berani jek.

Mehmed - said...

zionis mesti hancur satu hari nanti..doalah dan usaha..


cantik karikatur kau..heheh!

nini syuffina jalil said...

insyallah :)

NuSaNa NoSa 91 said...

ahahaha~ comel la kartun ni.. tp tu la.. diorg berani sbb senjata je.. cuba klu guna tgn, mati hidup blek pon x.. =.=

vampire's lovex said...

tak baik kan,orang tu tak pakai pape,ko pakai senapang,bom atom bagai,pastu sesedap je tembak..ingt main game ke hape... bengang ni bengang...


semoga askar2 yg zalim tu mati cepat hoho

Raji and Yeen said...

huhu btol.. tiada ap2 kebaikan yg kita dapat dari peperangan tu T.T
hanya penderitaan jer
kalau btol2 seorang yg berani datang lah berlawan mnggunakan tangan si kafir laknatullah! (teremo plak kt sni)

Bluewendy said...

Peace no war!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah