Wednesday, June 8, 2011

Mahu Tapi Malu (Cerita diperhentian bas)

Pada suatu hari, cuaca yang sungguh panas terik, aku duduk berehat kejap kat bas stop, biasalah penat berjalan, cuaca sungguh panas, rasa nak menggelegak kepala otak aku...
dalam masa yang sama datang lah seorang minah ni, sedang tunggu bas, rupanya chantik, errr macam nora danish skit.. tapi aku perasan dia sedang jeling2 aku yang duk sebelah ngan dia, aku pun wat tak tahu je, kontrol macho lah kata kan...hikhik... aku tak tahu apa motif dia duk jeling2 aku macam tu. nak suruh aku ngorat ke? errr.. aku dah terperasan lah pulak time tu.. atau dia fikir aku ni penyangak??...OK aku ni pemalu, susah bagi aku nak tegur perempuan dalam situasi yang aku sendiri tak jangka...haha.. 

Selang beberapa minit bas pun sampai, dia berjalan menuju ke bas itu, sebelum dia naik bas dia toleh ke belakang melihat aku, sambil senyum...errkk..dia senyum ibarat cahaya yang memancar..huh!! silau... tanpa kata apa-apa, aku membalas senyuman dia.. aku mengelamun kejap melihat bas berlalu pergi... ohhh... di sebalik senyuman terkandung seribu makna, adakah dia kenal aku ?.. dengan perasaan "blur", aku beredar dari perhentian bas tersebut dan teruskan perjalanan, .. tamat..

P/S : masih blurr.. =..="

22 comments:

sergeant keroro said...

asal tak masuk line bro,hehe. XD

nawal addina said...

haha , line sikit pnya clear kau pejam mata jeah ? alahai .. syg beb ^^

Daya Aziz said...

Nice la cerita ni bro.

adwafarahin said...

angau dan blurr -___-"

sesegar said...

santau guna mata *wink wink

CKB said...

der!

Mehmed - said...

kau rabun atau pemalu..oh kau blur! Ahaks!

Shamsuddin Amin said...

Lori2,
tyr empat putus sambungan...
sori2,
bru dapat balas kunjungan...^^

alamak...
tamat camtu je ker...?
huhu

Domo Mega said...

huhuhuhu.....hebat citer ni ^_^

Ain Zulaikha said...

hahahhaah kalau senyum je mesti kenal eh? saya pun selalu senyum kat orang2 tertentu je.. tapi saya tak kenal pun dia.. kah kah kah .. bagus lah lelaki pemalu.. hahahha

Mohd Zakwan said...

aiyooo melepasss ..haha
:D

Jom Terjah Blog Zakwan

ain revival said...

haha..jgn nak malu sgt..nnt melepas!

Abu Huzaifah said...

sergeant keroro : haha.. nak wat mcm ne..bnde aku yg tidak di jangka..huhu

Abu Huzaifah said...

nawal addina : hehe... mngkin itu bukan takdir sy kot.. :)

Abu Huzaifah said...

Daya Aziz : thnkz adikku

Abu Huzaifah said...

adwafarahin : owh..blur.. =..=" huhu

sesegar : uishh!! santau mata? huhu

CKB : apa der? huhu

Mehmed : err mngkin lah... hikhik

Abu Huzaifah said...

Shamsuddin Amin : tkpe2..aku phm.. :)
aah..cite hbes setakat itu...huhu

Abu Huzaifah said...

Domo Mega : thnkz ya.. :)

Ain Zulaikha : senyum kan satu sedekah.. sy malu bertempat..hikhik..

Mohd Zakwan : mmng aku sudah melepas.. :)

ain revival : haha.. tk dijangka..nak wat mcm ne... :)

vampire's lovex said...

lambat la ko,cun wooo kalau ala2 nora danish tu... haha

Bluewendy said...

wahahahaa..~ daha de tanda2 tuh, nnti p lagi kat bus stop tuh, jgn lupa mintak no pon.llalala

Shuk_ArChie said...

Wah.. dia tunggu masa nak kena mengorat la tu!

Fadhilah cosmos said...

akhirnya masih blur... hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah