Gelagat Di "Cyber Cafe"

P/S : adakah ini satu pemberontakan..=..="

Comments

adwafarahin said…
mmg memberontak abes nie hehe :P
K said…
haha, pas kanan, bn kiri.

bebas di tengah :P
Mek Onie said…
memberontakkkkk ! kalau meaw, good bye,haha
haha ... kasi balassss :)
Santan Berlada said…
yeah...
satu pemberontakan...
Abu Bagi said…
keh keh keh menggangu btol, tak blh focus..:)
iKhRam said…
penyalahgunaan kecanggihan...
saya said…
mungkin..haha dunia dunia..
Kira Sakura said…
errrrr x paham.. hukhukhuk
Hans Hanis said…
hahahaha
kalau aku buka terus filem hantu dkt situ
yang part jerit2
kasi orang sebelah tu cuak
ekekekekeke

Syaitan Memang Durjana
syarifahsidrus said…
haha, patut pasang kuat2 :)
ain revival said…
byk rupanya jenis pemberontakan atas dunia nie..hehe

lagu2 Venom tuh mmg mnakutkan aku~
HAFIZAL said…
jadiklah dunia politik
Alif Haris said…
haha ,, boring r politik jew .. :D
Mohd Hafizzul said…
Cm knal je crita ni?
Abu Huzaifah said…
X-TERMINATOR™ : haha.. kau tau kan... cite irfan masa dia pergi TN.. hoho
Damn Nations said…
haha... anda terbaik! saya suka tahap giler kartun anda! pergghh pasti saya nak buh anda dlm bliglist saya! keep it up bro! Saya meminati karya anda... XD
Unknown said…
abu, kenape jam kat belakang tu tak bergerak???

haha...
Aujinz said…
ini adalah rebellllllll!! hahahha

Popular Posts