Wednesday, February 8, 2012

Mandi Pagi


notaTAPAKkaki :  sejuk kot... =..=".. sebab itu aku mandi mesti ada langkah2 tertentu... kehkeh

20 comments:

aiEz said...

hahaha,sengal la abu...kehkehkeh

Peah Glemer said...

hahhaha lawak la

fieha said...

macam tu plak ye.. :)

farah hanim said...

hahaa
klako2
sangat betul :D

Lea Isnawi said...

hahaha
lea mandi air perigi
xleh wat gitu

Haris Khairuddin said...

aku memang mula mandi dari kaki. pakar sains kata lagi elok.

nanad said...

heheh..

aLyA_syGS said...

hahaha... sejuk -.-'

layar_lara said...

hahahahaha.....ni la realitinya,....:P

.........cP~ said...

Memang semua orang gitu kot..

chemay said...

kalau kat sungai pon macma tu.
mula2 try kaki.
pastuh letak badan.
nak melompat keluar dari air tuh semulaaa.
heheh
:P

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

eh! same la kite punye style!

Nj said...

haha. kalo aku, aku trus tadah kepala, rmbut panjng,so x rasa sangat air mngalir kt blakang badan, hahahaha.

Tasha said...

habit manusia kot,mst kaki dulu.tkt terkejot

hehe~~~

Jue_Da (^_^) said...

hahahaha....lawak betol.... :))

3no gr33ny said...

adulayaiii..ada jugak la mcm ni ekk..huhu

Cik Hujan said...

saya:
1) bukak shower
2) sentuh air dengan kaki(lama sikit).
3) dengan kiraan 1..2..3..TERJUNN!!! then, brrrrrrrrr *sejuk!

Aujinz said...

muka kartun tue tak boleh blah.. kah kah kah...

blog-tips-kurus said...

start kaki kanan dulu... :-)

vampire's lovex said...

hahahaha sengalll gila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah