Monday, February 6, 2012

Bermadu Kasih Dalam Kelas


waahhh, liriknya penuh bintang, bulan dan mentari lengkap semuanya, berbunga dilemparkan kepada seorang kekasih, sehingga tidak hiraukan orang sekeliling... terasa dunia milik mereka, sampai tidak perasan antara siang dan malam... bermadu kasih biar kena pada tempatnya, hukum alam memang kita tak boleh ubah manusia untuk tidak bercinta.. memang manusia dijadikan berpasangan.... 

TAPI.... jika anda sedang belajar, dan pasangan anda juga sama kelas dengan anda, patutkah anda berkata2 cinta dengan pasangan semasa cikgu sedang mengajar?? mak ayah kamu antar kamu untuk berlajar, bukan untuk dating bersama kekasih. Pasangan mesti faham situasi masing2 untuk masa depan bersama...

P/S : Abu Huzaifah Prihatin :)

KOLEKSI KARTUN

21 comments:

fariQuE said...

hahaha . tak pernah lagi berkapel dalam kelas :D

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

taknak la couple 1 kelas..tak best!

aLyA_syGS said...

pernah nampak benda ni... hihi

X-TERMINATOR™ said...

biasa bt bnda ni dlu.. wahahah

hassy chan said...

haha..
npe la nk kapel ngn dak sekelas..
xboring ke tgk hri2 ...

Ain Dzaya said...

hehehe..tp siyes menyampah klu ada kapel dalam kelas...

Apa petanda dia jodoh kita? ♥

3no gr33ny said...

sepatutnya andai couple dlm kelas...lebih fkus sbb pendorong semangat kita ada sama...huhu

Azham Vosovic said...

say no to same class love relationship! hahaha

Kalamhati said...

huhu takyah la kot..kena bg tumpuan.nk bercinta agak2 la kan

diana said...

bila anak akak besar nanti akak nak pesan kat dia habis belajar baru boleh bercinta.

saya cello191 said...

kapel satu class..
xyah mk m'gedix sgt...^^

anamizu kaito said...

gediknye lirik tuh! hahaha
aku x pnh kapel dlm kelas
mahupun luar kelas..

k bai =P






luv,
cik ana

farah hanim said...

tak patot bercintan cintun dalam kelas atau dimana2 sahaja
hehee :P

run aziluz said...

tak patut tak patut

HARITH ISKANDAR said...

xpernah lah lagi.tp dulu2 kalau awek dtg ke kelas cari ade la..smpai cikgu plak naik rimas kejab2 org nk jumpe..ehehe

Anif Abdullah| AA said...

nasib tak pernah..hee

aiEz said...

mula berchenta lepas abis sekolag..huhu...=='

Haris Khairuddin said...

kawan aku dulu kapel 1 kelas, selalu kena bahan dgn cikgu dia. especially dgn ustaz.. ;p

blog-tips-kurus said...

kalau sekelas kenalah control... ;)

eila rozali said...

it happern! to mee =).. pada saya takda masalh sebab sume assgmnt ktrg buat dan stadi same2. so far alhamdulillah result kami makin naik. tp itu bergantung pada tiap org kan. lain org lain cara =)

AdhiPrimana.com Blog DoFollow said...

kalau tak bermadu dalam kelas mau dimana lagi?
haduh2 masa ber-madu di sarang lebah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah