Friday, February 17, 2012

Perempuan Mencarut, Elok Ke??

cool ke perempuan mencarut?? adehhh!!  muka dah cantik, ayu, sopan santun... tapi cara percakapan umpama petir datang menyambar..... hehe... ok rilek cik adik sekalian... Siti, Nur, Syuhada, Zuraidah (main petik je nama) anda tak mencarut, ini adalah segelintir sahaja... begini, lelaki meluat tengok anda mencarut sebab itu menunjukkan sikap buruk anda ( membuka pekung di dada).. perempuan pun akan meluat kalau lelaki mencarut.. Mencarut tak elok, perempuan mahupun lelaki... tetapi perempuan adalah manusia yang lemah lembut kan.. so jaga personaliti anda... hehe... jangan rasa hebat kalau mencarut, tengah marah mahupun di mana2 je... brutal sangat =..=",

  • soalan :  Tapi bagaimana pula dengan lelaki yang suka mencarut? Macho kah lelaki yang suka mencarut ini?
  • jawapan : lelaki tak pernah rasa macho kalau mencarut, =..=" ,  sebab fenomena perempuan selalu mencarut dalam fb paling banyak berbanding lelaki... brutal pulak tu, so.. ini nasihat, kerana mencarut itu boleh menjatuhkan air muka anda sebagai seorang perempuan...

P/S : nanti tak pasal2 kne serang dgn anon perempuan, kehkeh... maaf, lelaki mahupun perempuan, masing2 boleh berubah.... Abu Huzaifah prihatin :)

28 comments:

aiEz said...

mana yg mencarut tu ketuk lelaju...tukarkan pada kata2 yg manis didengar....

*err kalau terlatah mencarut tu macam mana abu?kehkehkeh...

huda jamil said...

siapa suka pompuan yang mencarut kan. tapi, tapi, tapi melatah mcm mane?

syasyajohan said...

Siti Nur lepas tu nasib baik Syuhadah,kalau tak kena nama den.lol.

betullah fb punya news feed habis penuh

Tasha said...

bajet kool la mencarut kan,huhu~~~

x elok!

Atiqah Hasbullah said...

siti, nur, syuhada dah macam name kakak saye..

.........cP~ said...

Sebenarnya sesiapa pun tak elok mencarut. Perempuan mencarut memang buat saya rasa malu. Sebab saya perempuan.

Tak kisahla laki ke perempuan, semuanya soal akhlak kan? Berakhlak ke kalau mencarut?

Selalu terifkir jugak, kalau Islam ada rukun Islam, negara ada rukun negara. Kalau tak jalani yang rukun tak sah kan?

Dalam rukun negara ada kesopanan dan kesusilaan. maka, boleh ke nak kata diorang tak layak jadi warganegara malaysia?

kamu tak sopan, sila keluar dari negara ini!

biela bell said...

yup..itu baru luaran kita dgar dia mencarut...tak sesuai bagi perempuan mencarut..automatically boleh kena reject.kan2..hahahha..

kalau marah..sebut je.Astaghfirullah ke, zikir2..orang dengar kompom sejuk hati..syaitonn pun menggigil nak dekat.hehehe

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

ahaha... segan laa nk mencarut..

layar_lara said...

adehhh ;P

budakampung said...

lagi pendiam perempuan tu., lagi gua suka..rawrrr~hahaha

Shuk_ArChie said...

Kelassss la perempuan mencarut... piweettt~ kelas yg paling rendah martabatnya... hehe

fathiahRAIHANA said...

tak kira lah laki ka pompuan, dua2 tak elok mencarut. muka segak tapi mulut tak jaga --"

Al-Ziyad News said...

x bgs carut2 ni.... adoi

http://direktoribloggermalaysia.blogspot.com/

http://www.alziyadnews.co

teha said...

aku mmg benci orang yg mencarut terutamanya budak perempuan.. hadoii ~

yad'z said...

semua laki pompuan, orang tua orang muda, tak baik mencarut.. saye kadang2 terlepas gak... #insapp,.. huhhuhu

Ain Zulaikha said...

hahahahaa, tu lah, orang ayu2 ni buaya pun tak sangka dia ada dalam tu... hahahhaha...

diya said...

Tak suka lelaki mencarut. bila lepak dgn member2 lelaki, dgar dorang mencarut..memang rase macam ' aihh mulut, cili kangggg '. walau dorng tak carut pd diya pun. =,='

Mekz's! said...

masyaAllah..mari brusahe utk brubah.. :D

3no gr33ny said...

hahahha....bahasa dye..!!

aLyA_syGS said...

xmacho semua :) kih9

Cik Hujan said...

laki mencarut?
tak suka..tak suka *geleng

girl mencarut?
suka..sukaa..eh..tak suka tak suka *geleng

Yatie Awang said...

tak dinafikan ke dua2 lelaki dan perempuan sama aje...kalau dah memang perangai macam tu, tapi orang perempuan ni jauh kena jaga peribadi dan tingkah laku

Fara E's said...

haha . agree . sekarang ni ramai perempuan suka mencarut .
fara pun kadang2 terlepas jugak . aduh -,-

,.:☆RabbitoBonbon☆:., said...

hahahaha cute :3

alif haris said...

mencarut tak baik utk kesihatan .. hehe

kiera'sakura said...

kira seorang yg kasar tp x suka mencarut.. sblh mungkin kawal mulut dari ckp menda yg bkn2 nie.. :)

iyou said...

betul!!! huduuh bila pompuan mencarut...

still wondering ada golongan tertentu bangga plak bila dia mencarut.. bajet gah~

Aujinz said...

hahahha.. ade jer yang mencarut... tak percaya, cuba join Twitter... koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah