Sunday, February 26, 2012

Kerana Degil, Badan Binasa


P/S : hambek!!! kehkeh... itu lah, apabila kita tak hormat orang lain, degil pulak tu...ia boleh mendatangkan kemarahan seseorang.... ada ke yang macam ni?? nak kena lempang?? ok2 tak gurau je.. ^_^.. kehkeh...

29 comments:

Niel said...

HAHAHA

cotton candy said...

bile bedepan ngn org camnie..mmg sslu pk nk wat cam 2..haha

Cik Rose Cute said...

hahaha memang lawak...

Nurul Amirah Anis said...

Woa !!! Bru pdan muka..siapa sroh bising..haha

Farah Hanis said...

Hahahaha

UnPerFecT PeRsoN.. said...

wakakaka...=))=))..tu la ketegaq sngt kan...mknlah keyboard tu...

chemay said...

padan muka kena baling guna keyboard.
ni mesti abu yg baling tuh kann?
hahaha
:P

Haris Khairuddin said...

nasib baik yang melayang tu keyboard..kalau monitor lagi haru.
orang camni memang susah nak paham cakap orang..

biela bell said...

hahaa..ada jugak orang macam nie..penah jumpa kot...agak menduga kesabaran jugaklah..patot wrestling je dia nie..kih3

alif haris said...

haha hambek kau sedas.. pdn muka :D

hassy chan said...

kalo aku ngn komputer tu aku baling.. mantopppp...

fathiahRAIHANA said...

asal ketegaq sangat yg baju bitu tu? Hahaha. kan dah kena! :D:D

3no gr33ny said...

guurlpp..ganasnyeee..!!

wo jiao hana said...

kehkehkehkeh... da smpai tahap baling keyboard... kot x phm jugak x tau la...

Fayyazmii said...

ganas!

anif abdullah| AA said...

hahah..hambik!

kiera'sakura said...

hahahaha... pdan muka ko.. kihkihkih

zureen said...

:) <3 comelnyaaa!

Razil Tahir said...

Epic!
Memang layak kena! hhahaah XD

alya_sygs said...

nahhh... kena lempar keyboard.. HAHAHA

Tasha said...

ade yg bising2,org jeling2 pun tak paham...nak baling x sampai ati pulak~

Aujinz said...

haaaaa.. kan dah kena baling.. kah kah kah...

blog-tips-kurus said...

nasib keyboard je.. ;)

huda jamil said...

mak ai, siap baling keyboard tu tak tahan.

len kali hentak terus dgn cpu, baru tersentap sikit. hehe

Cik Atien said...

Haha. betul tu. atien setuju. kita kena hormat kawan yang nak study kannn. :)

btw, comel je kartun abu. :)

Cik Atien said...

Haha. betul tu. atien setuju. kita kena hormat kawan yang nak study kannn. :)

btw, comel je kartun abu. :)

Cik Atien said...

Haha. betul tu. atien setuju. kita kena hormat kawan yang nak study kannn. :)

btw, comel je kartun abu. :)

Lea Isnawi said...

abes la r0sak keyboard tu

hahaha

ABU said...

Padan muka kena baling hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah