Saturday, February 18, 2012

Awekku Gangster : Situasi 14 Senjata Rahsia Perempuan


P/S : itulah senjata rahsia perempuan, air mata... walaupun salah macam ne pun perempuan... lelaki jugak yang minta maaf... kehkeh... adehhh!!! =..="
sesiapa belum tengok situasi yang terdahulu boleh tengok kat sini "KOLEKSI KARTUN"

28 comments:

Fyqa said...

klo aku tengking balek jekk.

haha!

syahirah said...

haha!

ZWAN SABRI said...

nanges, nanges, nanges, itu je pompuan tau.. HAHA

alif haris said...

aku lemah betul dgn snjata pmpuan yg ni doe .huhu

diana said...

hebat kan pompuan ni??hehhe

chemay said...

nasip baik chemay tak kuat nanges.
hahhaha

farah hanim said...

kalau yg cpt melatah
cpt la ngis
hehee
kalau dpt yg garang
hah kene hmpuk la jwbnye :D

anis madu said...

tp kalau selalu sangat nangis pun dah tak jadi senjata dah. mesti laki bosan bila pempuan tu asik nangis. so, better tak payah nangis. haha

syabab said...

couldn't agree more...hahah... woman are good in crying.... laki tepakse ngalah...adehh -.-""

Haris Khairuddin said...

kesimpulannye...sama ada pompuan bersalah atau x, camnepon laki yg terpakse mintak maaf. haih..dunia..dunia.. haha. ;p

3no gr33ny said...

dari nangis..diamkan diri lagi bagus..xpyh layan si dia macam dia buat kt diri kita...

zulhilmi tempoyak said...

stendet pompan la... bajet ayu... heee...

mohon jgn gitau mn2 pompan ye.. ;p

btw. nice draw.. :)

aiEz said...

hehe,selalu lelaki memang lemah bila tengok perempuan menangis...

biela bell said...

pompuan mmg suka menyakat dan cepat sentap..hua3x

kiera'sakura said...

gegurl tue hati tisu sgt kowt.. kihkihkih

sergeant keroro said...

haha, lomah den

CekbOlat-bOlat said...

err.. aku tak suke keluarkan airmta hnya sbb bnde kecik.. gua taff.. haha

aLyA_syGS said...

hahaha... xleh blah :)

Anonymous said...

Xhebat mane pownnn,,, gigit baru taw !!nangis lerrrr puas2,,,

♫♪~ Naurah Nawwarah ~ ♫♪ said...

haaa .. cmni lah pompuan ,... cmni lah .. haihhh !! hahahah

zureen said...

<<-- kalau saya tak nangis. saya akan diam-diam, duduk, tunduk, tunggu dapat ikan..

dill said...

gulp! jangan marah kite

takut!

dill.

Aujinz said...

dengan aku tak berapa berkesan sangat.. kih kih kih..

beckhrooy said...

nasihat kpd org laki, cpt2lari kalau pompuan nak nngis he

Nyue said...

ahahahah....cite kartun dah cm sebijik perangai nyue..nyue suka usik2...org tegur btmbh2 nak tegur..skali kena mrh...cnfrm nyue dh xingin....opss!!!

vampire's lovex said...

hahahaha..naseb la engko abg oiiii..kah kah lawak aaaaaa abu huzaifah prihatinnnn

fathiahRAIHANA said...

ehh tu kategori senjata ke ? --"
tu bukan senjata la. tu tacing tuu, dia otometik keluar :D

Cik Bulat said...

aahm betullah tuy.. wkwkwkwk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah