Thursday, February 23, 2012

Cinta Tergugat, Angkara Mereka


I LOVE U ??
ohhh... tidak, tukar-tukar..
WE LOVE U... baru betul... kehkeh


notaKIASAN : tak kisah kalau putus cinta, kerana ramai yang masih menunggu, apabila dia fikir dia cantik, maka dia berhak memilih yang sama cantik dengannya, "Tepuk Dada, Tanya Selera".. Abu Huzaifah prihatin

KOLEKSI KARTUN

19 comments:

biela bell said...

haha..untonglah orang cantik~~

Nyue said...

untung la kalu cantik..he3...
beratur org suka ..ahahah

nurdani said...

hahahhaa. sabor je la.

cinta itu mudah datang dan mudah pergi

diya said...

heh. untungla cantik.
eh, otomen pun ada? ish ish

Fayyazmii said...

otomen pon sanggup beratur. haihh.

Fayyazmii said...

otomen pon sanggup beratur. haihh.

blog-tips-kurus said...

tepuk cermin, lap cermin.. ce tengok, kita lagi lawo le.. (",)

kiera'sakura said...

btol2.. klu die rasa die dh cntik.. byk lg org laen yg lg cntik.. kihkihkih :p

vampire's lovex said...

pehhhh memang hot setapppppppppppp....untunglaaaaaa...dah macam kaunter ktm hue hue hue

alya_sygs said...

tudiaaa... ramainyaaa.. hahaaha

untungla cantikk :)

alya_sygs said...

tudiaaa... ramainyaaa.. hahaaha

untungla cantikk :)

myra azraff said...

WE LOVE YOU?WE LOVE ARTS la...huhu...^^
comelnya dudel...ade oltromen...ahaha

zureen said...

huhu.. orang yang cantik pun kena bijak jugak.. tengok hati.. rupa tu bonus laa.. heee

Fara E's said...

untunglah ada barisan panjang . haha

Aujinz said...

ok. Nexttttt!!! XD

budakampung said...

haha..dah macam pergi temuduga kerja dah~

anif abdullah| AA said...

ramainye beratur ha..huhu :D

widiea azira said...

orang cantik macam tu erk. .patut la x pernah2 dpt pakwe. .haha

fathiahRAIHANA said...

huishh untung lah jadi org cantik org leh beratuq cmtu --"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah