Cerita Masalah kepada kambing

Dude (bukan nama sebenar). Dulu Dude ada kekasih yang paling comel, setiap hari bersamanya, tidak kira waktu. Nasihat keluarga taknak dengar, sehingga kawan-kawan ajak lepak pun taknak. Dan sanggup buang persahabatan demi kekasihnya yang tidak mungkin kekal selamanya.
Akhirnya, mereka putus cinta atas alasan yang tidak munasabah. Sekarang Dude bersedih berseorangan.

Dialoque:-

Dude : aku ada masalah ni, aku harapkan kau faham, aku takde kawan dah, hanya kau yang aku ada sekarang ni.
Kambing : emmbekk!! emmbekk!! (manusia ni cakap dengan aku ke?)
Dude : awek aku dah tinggal kan aku. aku tak tau apa salah aku
kambing : emmbekk!! embeekk!! (apa yang manusia ni merepek?)
Dude : Tak sangka dia ada orang ketiga, mamat tu lagi hensem agaknya.
kambing : emmbekk!! emmbekk!! emmm (Gilo ke apa manusia ni)
Dude : puas hati aku dapat cerita kat kau, tenang hati aku.
kambing : emmmbeekkk!! (sikit pun aku tak paham apa manusia ni cuba terangkan)

Kesimpulannya : JIKA ADA AWEK's atau BALAK's, JANGAN BUANG KAWAN-KAWAN dan KELUARGA. Kerana mereka sentiasa ada masa susah dan senang.

P/S : Berita,.. Kahwin lari bersama kekasih ke negara asing. Dah cerai, sehelai sepinggang. Minta simpati di negara sendiri, baru cari keluarga dan kawan-kawan. Fikir2 lah.. :)

Comments

diyanah dzai said…
eh, cam seronok je ckp dgn binatang. kih kih :)
Abu Huzaifah said…
kalau lah binatang bleh berkata2...hehe
Ain Shdn said…
itu rambut manyak style. hahaha !!
Unknown said…
ahahahhaha... sib bek kambing tu tak pakai serban..kalau tak mau kene tarbiyah
Mekz's! said…
BETUL BETUL BETUL!!!

Popular Posts