Friday, April 22, 2011

Nasib Si Nyamuk



Nasib si nyamuk, baru hinggap je, tak hisap darah lagi pun, dah kena hukuman tampar sampai mati. Itu lah dia nyamuk, mungkin itu takdir si nyamuk untuk mati di tangan manusia. TAMAT

P/S : nyamuk pembawa penyakit yang boleh membunuh, pasti kan tiada takungan air atau tempat-tempat yang menjadi pembiakan nyamuk. IKLAN KESIHATAN.

3 comments:

Wafiy Suzly said...

haha, kelakar gila kot komik nih..

ghostwriter said...

kelakar jugak!hahhaa

Haryz Khairuddin said...

kau amek subjek ape abu sampai tau istilah2 sains pasal nyamuk ni??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah