Wednesday, May 11, 2011

Ternoda Kerana Chinta

______________________________________________ 
Beberapa Bulan Kemudian...

Tersurat sketsa di atas, maka anda cari apa yang tersirat. Ini lah akibat percaya kepada buaya daratan yang suka mengintai di bawah tudung saji. Dah pakai buang. Tetapi ada juga lelaki yang baik hati.. :)
Chinta?? Fuhh!! si penulis bukan jiwang, hanya sekadar memberi kesedaran kepada mereka-mereka di luar sana. Tiada niat untuk mengutuk sesiapa.

berchinta ada batasnya, 
pengorbanan biarlah pada tempatnya,
jangan percaya kata-kata manja,
kata-kata manja yang mengundang bencana,
Ingat lah pada ibu dan bapa,
Anda ada akal guna kan sebaiknya,
ikatlah satu ikatan suci, semua orang akan merestui,

10 comments:

Shamsuddin Amin said...

erm...
ramai sgt yg mcm ni...
try la g hospital seluruh malaysia...
quantity yg besar
kes mcm ni dilaporkan... ishk ishk...

Farhan Zulhusmi said...

emmm...
Ingatlah Allah ada dimana2...
xtakut ke dengan azabnya???
Nauzubillah......

nur athirah said...

ckup berseni , halus :)

tp ckup terasa ..

Gadis Rama-Rama said...

kdg2 jodoh depan mata kite je kan

adwafarahin said...

bercinta berpada2 :P

Budak Botak said...

Btol tue, ada batasnya... Dh jadi cmni susah...

Entry terbaru -> Lambang Salib Pada Logo Monster Energy... (",)

Abu Huzaifah said...

Shamsuddin Amin : tau xpe... makin lama..makin meningkat plak..

Abu Huzaifah said...

adwafarahin : yup..chinta biarlah berpada2.. :)

Abu Huzaifah said...

Budak Botak : yup..mmng susah klu dh jadi mcm ni...

Bluewendy said...

Sekali tersilap langkah, pasti tak leh berpatah balik.. ingat ibu n ayah.. ingat akan azab nya.. semoga kita same2 dapat pelajari dri kesilapan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah