Friday, May 20, 2011

Berangan Tak Sudah



P/S : Mak : adik2, nanti kalau dah besar, adik nak jadi apa?
         Adik : Supermen...
         Mak : Supermen?? kenapa adik nak jadi supermen?
         Adik : boleh lawan dengan orang jahat, dengan kuasa yang adik ada.. 
                    tiada siapa boleh kalahkan adik...
         Mak :  =..=" [inilah akibat bila terpengaruh dengan cerita dalam tv]

15 comments:

nur athirah said...

hahaha . bdak skg mmg cepat terpengaruh !

waniey said...

amboi..berangan je kejenye....hahaha

adwafarahin said...

nie mmg pengaruh habes nie

Piah Becok said...

hahaaha... nak jugak pilih yang pakai spender kat luar.. adoi..

weh! madu kite panggil apa dalam english? rujuk sini: HONEY? SECOND WIFE? CO-WIFE? =.=''

Shamsuddin Amin said...

anak buah ak lak nak jadi
power rangers... hahaha

Abu Huzaifah said...

nur athirah : haha..btul..cpt sgt trpengaruh...

Abu Huzaifah said...

waniey : hehe... brangan tak sudah...

Abu Huzaifah said...

adwafarahin : haha..mmng pun... dh besar pun...tk hbes2 pengaruhnye...

Abu Huzaifah said...

Piah Becok : spender kat luar? hahaha

Abu Huzaifah said...

Shamsuddin Amin : pulak... dh terpengaruh sgt 2..ish2..hee

alif haris said...

hahaha .. gua nk jadi batman ..

Abu Huzaifah said...

alif haris : batman tkleh terbang..hehe..

Jahidih Saili said...

haha..mmg trpengaruh habis..

Abu Huzaifah said...

Jahidih Saili : haha..tau xpe.. :)

Abu Huzaifah said...

terima ksih semua yg memberi komen... pemberi smngat utk trus berblogger.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah