Sunday, January 15, 2012

Duduk Renggang-renggang ??




P/S : its ok.. abu paham perempuan macam ni... heee
Koleksi Kartun

20 comments:

Lea Isnawi said...

HAHAHAHA....
katak je pun

3no gr33ny said...

xsengaja xpe kn..huhu

shiki said...

hahahahahaha! kami kaum lemah~

bact. said...

kalo mcm neh
aku pon nk
lg kerap pon xpe

GaRy™ said...

hahaha... kekadang kucing pun diorang nak lompat gak.. kah3..

||aLeaSaRa|| said...

alah pompuan kan mudah terkejut nampak katak hehehhe....

sengallah bro ni..lawak je tau!

yaya chef kecik said...

ahahahahahaa..mmg mcm tu pun

Tasha said...

penah jadi mcm ni,malu2

-.-

aiEz said...

hahahaha,lawaklah...terpaksa tu..hihi..;p

anamizu kaito said...

hahaha errrr ko yg letak KATAK tu kat situ kan?kan?kan?



eleh xnak ngaku konon..cis~ =P





luv,
cik ana

chemay said...

nasip baik chemay tak takut katak.
(poyo)
hahaha

Aujinz said...

ada keadaan yang memaksa.. koh koh koh

Shuk_ArChie said...

Hahahaha ye perempuan oh perempuan.. hehehe ;)

My Name is Mar said...

sioooottttttttttXD

Fara E's said...

itu awesome . haha

sesegar said...

tipu lah tak sengaja~

diana said...

tak semua perempuan macam ni..ada je yang tau apa kena buat bila nampak katak/lipas..kebanyakan nya yang melompat tak kira tempAt ni perempun gedik je..
muahahahah

Bella Bell said...

hahaha. nasib baik aku bukan macam ni.

iizla said...

kui kui...ada gak perempuan macam ni ehh. kene bagi penampor sebijik ni

Mekz's! said...

ok! ainul pn faham perempuan mcm ni..ahahahaLOL!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah