Wednesday, March 23, 2011

Si Pelaku Songsang

PERINGATAN!!!!
Klik pada gambar untuk besarkan

BOIKOT?? HANYA SEMENTARA


Boikot??.. kita silap dalam memboikot, anda boleh lihat gambar di atas, bila kali terakhir anda melihatnya?. Seperti senyap seketika, macam leka, lalai dan buat seperti biasa. Ini lah yang berlaku di kalangan umat Islam sekarang. Anda berarak, tunjuk perasaan, membakar bendera kononnya ingin tunjuk semangat yang anda memboikot mereka. TETAPI cuba anda tengok keadaan sekarang, semangat boikot tiba-tiba hilang, senyap sahaja, mana semua semangat anda? kita silap untuk memboikot jika tiada penyatuan umat Islam seluruh dunia.
Pertama yang mesti di lakukan sebelum memboikot, adalah menyatu padu kan dahulu umat Islam. Kita boleh lihat di negara kita sendiri, ada je orang Islam, tetapi tidak bersatu sepenuhnya angkara berbeza pendapat, taksub kepada politik. Masing-masing saling menyalah kan satu sama lain, publisiti murahan, fitnah dan sebagainya.
Cara Rasulullah S.A.W. Sebelum berperang. Beliau akan menyatukan dahulu umat Islam seluruhnya. Memberi semangat kepada umatnya untuk berperang. Menyelesaikan masalah berbeza pendapat di kalangan umat nya sebelum ke medan perang. Kita ikut cara Rasulullah, insyaAllah semuanya berjaya.
  
>>-----> Yahudi gentar, risau, takut, apabila jemaah solat subuh umat Islam sama seperti jemaah solat Jumaat. <-----<<  

P/S : jika ada tersalah bahasa serta maklumat, harap di maaf kan, setiap manusia melakukan kesilapan dan tanggungjawab manusia juga untuk memperbetulkan kesilapan itu. ^_^

1 comment:

nelly said...

Kalau kempen bagai nak rak , tapi tak diboikot pun ,susah gak .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah