Monday, October 10, 2011

Cinta Tidak Kenal Siapa

kekasihku, walaupun engkau gemuk lagi tembam, tapi itu tidak menghalangku untuk mendekatimu, kerana cintaku tidak kenal siapa dirimu, yang penting kejujuran dirimu untuk menerima diriku seadanya... Walaupun kau begitu rendah diri, dan selalu bersedih kerana keadaan diri yang gemuk, tomahan serta kutukan daripada orang disekelilingmu. Tidak mengapa, aku sangat memahami dirimu.

kita sentiasa bersama dimana sahaja ( kecuali tandas dan bilik tidur). Dengan basikal burukku, itulah kenderaan yang selalu kita naiki, walaupun tayar selalu pancit =..=" ... hehe ingat tak??

aku pernah menjadi jurulatih senaman untuk dirimu, kerana kau nekad untuk kuruskan badan. tetapi??
baru separuh jalan je kau dah penat, itu sesuatu kenangan yang terindah bagi aku, hehe... walaubagaimanapun, kau tidak menyerah kalah, kau tetap usaha, itulah yang aku suka tentang dirimu itu... sangat bersungguh-sungguh untuk kuruskan badan... :)

oleh kerana kesungguhan dirimu, kau telah berjaya kuruskan badan yeayy!!!... langsing, comel... membuatku tergoda, tetapi aku terasa rindu pada dirimu yang gemuk dahulu..

__________________________________

tetapi hanya sementara kegembiraan itu, kerana bukan sahaja fizikal kau berubah, tetapi hati kau turut berubah sama, kerana kecantikan pada dirimu, aku makin kau sisihkan...
__________________________________

akhirnya kau meninggalkan diriku, kau melupakan diriku, kerana ada orang lain yang lebih macho+hensem daripada diriku... tetapi tidak mengapa, aku tetap gembira untukmu, kerana kau tidak lagi bersedih sebagaimana kau sedih masa kau gemuk dahulu, aku rindu keadaan dirimu yang dahulu...

32 comments:

chemay said...

HISHHH.
sian pakwe dia kena tinggal.
:(

Qaseh dalia adelia said...

manusia mudah lupa .. bila hidup dalam kemanisan , lupa siapa yg beri kan gula

peep said...

aceceh sedeyhnye... :(

Bilal binti Robah said...

penah baca kisah ni
tp dlm bentuk cerpen je
dlm remaja xsilap

but still nice idea
siap kartun comei2 lg
keep it up dude
:D

Zulfikar Hazri said...

patut tak bf dia buat pembedahan plastik?

blog-tips-kurus said...

ada hikmahnya tu..

kiera'sakura said...

alala shian...

perempuan baik tuk lelaki yg baik,, mcm tue jugak sebaliknya.. =)

Blog Fatin Fadhillah said...

alololo... sedihnyaaa! cian dia...

ni bercerita berdasarkan pengalaman ke rekaan semata2?:)

takpelah... ada yang jauh lebih baik untuk mu! teruskan berdoa kepadaNya. semoga berjumpa yang terbaik. aminn.

♥ Elin ♥ said...

bila dah cantik lupe dirikk pulak tuh!!!

1. masa awek tuh gemuk,mungkin hanya lelaki tuh jer yg die rasa sesuai,kenapa? mingkin sebb lelaki itu tidak hensem.hanya lelaki tuh jer yg pandang die.

2. bila awek dah cantik dah cun...mesti lah ramai yg terpikat.dah pakwe lama di tinggalkan sebb x hensem!..jd die rasa x sesuai lagi dgn lelaki tersebut.

huh!! pompuan mcm nih mmg bersepah.

chiLleD...!! said...

hoho..dh lupa asal usul lh tu

speak on mind said...

menarik dan kreatif...seronok membaca:-)

aiEz said...

alala kesiannya..kena tinggal sebab semua dah berubah,mmg mudah jer lupa..=..=!

onie said...

emo betul ah katun ni,hahaha

Fara E's said...

sedeynye T.T

Rtp Farra Arisha said...

isk. teganya perempuan itu. that girl pantas digelar bagaikan kacang yg lupa akan kulitnya. :(

Rosalia said...

alolo.ciannye pakwe dia. Apapun jika kita cintakan seseorang kita tak kn ubah dia jadi orang lain :)

adwafarahin said...

ish x baik betul..lupa diri ye!

tuhan marah!..nikmat cantik yg die rse x lama la, klu cmtu perangai die

*eh2 emo plak..haha :P

sesegar said...

hmmm.boleh tahan.

ABU said...

kasihan dowh.. tu la.. dah kurus ramai yg norat..banyak pilihan..mstila dia pili yg lagi macho hahahha..nice katun...:D

3no gr33ny said...

best la citer ni..kartun pon comel jek..sesuai gak ni kalo bukukan..jd komik remaja..moral pon ad =)

Nur Syazana Mohammed Sani said...

ini kisah hidup sebenar ka ? cerita menarik . . sweet jar awal awal .

tapi menyampah time da cantik tinggal kan kekasih . ta kenang budi betol .

http://syazanasani.com

Nur | Abu said...

T_____________T

Terbang Bersamaku said...

sedihnya..kiranya sia-sia jerlah pengorbanan pakwe nye tue...

amirnawawi said...

Habis madu sepah dibuang..

lawa kartun tu ek.. lukis guna ape ek?

Shuk_ArChie said...

Ok... kesian kartun laki tu.. hahaha

vampire's lovex said...

letak ubat gemuk segera dalam makanan n minuman dia.. biar dia sedar diri..err ada ke ?? =.=

Aujinz said...

ajak dia makan makanan lemak tinggi balik.. koh koh koh

LadyBird said...

sedihnye.. kisah betul ke ni :(..
kesian... :( sob3x..

ghostwriter said...

eerr...oleh itu, jika awek kalian montel..biar jer. janji ble da kawen, die tahu hiaskan diri tuk suami. bkn tuk hot depan lelaki len. nanti dikebas! hoho

Alya EsprĂ©zzo™ said...

pengkomen yg ke 30, tetiba LIKE komen ghostwriter..HAHAHA! betul lettew! :)

FiM here! said...

bersyukur dengan ape yang ada,,eh tetibe ;)

Allya Syahirah Riff said...

sweettt :) demn, lupa diri tu mmg payah. haih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah