Saturday, November 3, 2012

Sentap : Haram Tetap Haram






P/S : arak minum, babi taknak plak... kan dah sentap... haha .. semoga kita dapat ikhtibar melalui sketsa ini...

16 comments:

blog-tips-kurus said...

tokey tu pon tahuuuuuuuu... ;)

Haris Khairuddin said...

b**i sentiasa menjuarai carta benda haram.. hoho.


kadang2 aku konfius.. apa la yg bestnya minum arak tu.

3no gr33ny said...

terbaiklah kena ngan cina..huhu

Cik Jelly Chan (CJC) said...

kan dah sentap..
selalu babi je org nampak haram benda lain tak pulok...

chemay said...

kan dah kena setepekkk
hahaha

Syazana Zainn said...

haha padan muka!
babi reti lak haram kan.pfttt

p/s: byk je org gi ni, pumpangpumpang haram sana sini, tp yg paling haram amik mudah. -,-'

Anonymous said...

Ini sama dengan kes curi ayam orang bila nak makan kena sembelih betul-betul, takut tak halal! Kah kah.......

merahitujambu said...

betul2...=)

nazha anua said...

hehehe..betui2..

ke mana ko menghilang bro?

Aujinz said...

aku rasa aku dah komen dah...

محمد رازيق said...

haha. nice n kreatif bro. babi dia geli lebih. hehe. salam kenal. free2, jmput singgah.

Ain Dzaya said...

hahaha..betul tu...

4feet8 said...

haha..kena sekali..

Ca Ezah said...

org bkn islam ni kdg2 lebih tahu dan dia pulak ingtkn yg islam..

Anonymous said...

Abu cube wat entri pasal Gaza

En.Syam said...

taw pun xnak khinzir..adoi zaman skang nie..hahaha..

follow blog saya..masih tadika lagi blog saya nie.. :)

http://charmcha.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah