Tuesday, November 27, 2012

Harapan Palsu


"Tiada kata lagi yang dapat diungkapkan kepadanya,
dia tidak peduli, walaupun lirik penuh bunga, bintang, bulan, mentari lengkap sekali pun tetap kecundang akhirnya kerana terlalu mengharap".
"Mungkin dulu ibarat senja yang berpantun, dan tiada siapa tahu ertinya".
"Mungkin aku hanya bermimpi mempunyai bidadari yang boleh sehidup semati".
"kasihan, aku bukan pilihan untuk mengikat satu pertalian,
harapan palsu belaka". - Ultraman.

NotaKAKI : ini merupakan luahan perasaan seorang manusia ber-sut, hangpa ingat ultraman takleh jiwang ka? kehkeh.. >> Koleksi Kartun Berzaman

13 comments:

Nyue said...

sos sweet..eheheheh.....biarpun kata2 ultraman tu nyue xberapa nak faham..ehehe...

En.Syam said...

nice r ultraman jiwang..

jangan lupa yea follow blog saya..
baru nak berjinak-jinak ni..

http://charmcha.blogspot.com/

biela bell said...

memang harapan lah ultraman nie..hehe

nazha anua said...

ultraman dah lah gergasi..mana boleh kawin dengan manusia yang kecik ni je..memang harapn palsulah macam tu:D

Haris Khairuddin said...

harapan... harapan menjadi layu
hoho.. ;P

Aujinz said...

haaa.. teringat kat video kat Utiub pasal cinte otromen nie.. koh koh koh

diana said...

Kesian otomen..

Nisa Hussin said...

kesian kat kita. tak faham bahasa jiwang ni hahaha

Secrets of A Teenage Girl said...

haha.ultraman pun boleh jiwang2 eh..haha..xmau mngharap ya ultramen..nnti xkuat nk lawan raksasa..hehe ;P

chemay said...

jangan letak harapan terlalu tinggi.
nanti kecewa.
sakit.
:')

Ash Give said...

mmng jiwang..ayat tak blh bla hahaha

najihah sahami said...

Otomen pn frust eh...ooo..xpe bang tomen.saya ada..:)

outbound malang said...


Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah