Saturday, September 8, 2012

Rahsia Peribadi Terbongkar : Awekku Gangster



P/S : main2 lagi ngn awekku gangster... kehkeh...
maaf kerana lama tak update, biasalah dengan kerjaya sendiri... hope enjoy.. :)

10 comments:

Aujinz said...

hah... apdet pon.. ingatkan dah pencen.. koh koh koh.. welkem bekkk.. koh koh koh

nurdani said...

korek hidung pun nak berahsia.haha

Rien Rose said...

hahahah pngotor haha

Terbang Bersamaku said...

ganas nye awek dia...
itu baru rahsia sebab korek idung..
kalau rahsia sebab ade aweks lain enath mcm mane lah si pakwe kena belasah aganya nye...?huhuhuu..

anyway..selamat hari raya & maaf zahir batin abu...

iyou said...

hahaha.. takpe, keje berahsia cmtuh xkan jadi rahsia lepas kawen..

hewhewhew.. punya la lama nak tunggu kartun dia keluar ^^

blog-tips-kurus said...

kasihan... ;)

nazha anua said...

oh encek huzaifah..

betapa ku merindui kartun bulat bulat mu..

mohon update setiap hari kalau tak mahu kena peneranjang oleh awek gangster itu

aiEz said...

ganas sangat awek tu...baru awek kalau bini,mahu kena ikat..ahaha..

Ain Dzaya said...

habes tersembur taik hidung bopren ain --"

Lea Isnawi said...

hahaha...yg awek tu pun sebuk je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah