Tuesday, November 29, 2011

Bunuh Diri, Orang lain yang mati

_____________________________
_____________________________
 _____________________________
 _____________________________
notaKAKI : nak bunuh diri, tetapi nyawa orang lain yang melayang,....

19 comments:

Miscellaneous Smiles said...

krj smpingan bunuh org tu.. =)

Shuk_ArChie said...

mcm realiti la jugak.. hahaha

budakampung said...

haha..nice.. ^^
menyusahkan orang je~

blog-tips-kurus said...

macam ada di M'sia je ni.. ;)

Bluewendy said...

=.=" macam2 hal..

yura said...

ni la realiti kehidupan sebebnarnye kan... :)

aiEz said...

betul abu,fikir pada logik kalau pemandu tu nampak memang takkan langgar org tu,dah dekat baru nak elak tu yg dia sendiri yg terbabas...peringatan,kalau nak bunuh diri,jgn menyusahkan org..huhu

kiera'sakura said...

menyusahkan org lain

Lea Isnawi said...

patutnya naik lori sesama dgn org tu

heeee

Rtp Farra Arisha said...

this is all related to feeling and fate!

alif haris said...

ini goblog namanya .. huhu

3no gr33ny said...

nk bnuh diri dh bdosa..buatkan org lain terbunuh lak..berlipat kali gandalah dosanya..huhu

HujanMenjerit said...

AHAHAHA, nak bunuh diri pi la terjun bangunan ke, terjun laut ke..tak la orang lain pon terkorban sekali. HOHOHO

sergeant keroro said...

haha, lol :P

Mohd Zakwan said...

adei...kesian pemandu lori tu.. hehe
Blog Mohd Zakwan :)

Aujinz said...

lenkali langgo jer.. =_="

Anif Abdullah| AA said...

tak pasal-pasal.. huuu

YOUsoF said...

Fikir masak² masak² sebelum buat keputusan..

fnd said...

hidup ni kalau taknak menyenangkan org,jgn menyusahkan org pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah