No Longer With



Facebook akan di tutup pada 15 Mac 2011..??haha..
Tidak sama sekali, hanya ura-ura sahaja...

Memang susah untuk tinggal kan tabiat berfacebook ni,
Memang ada kebaikan,
TETAPI berat pula keburukannya..

Kebaikan :_
- Kawan baru
- Temui rakan2 lama
- Temui kekasih/jodoh
- Memajukan Perniagaan 
- Dapat berhubungan walaupun berada berjuta2 batu jauh


Keburukan :_
- Terlebih masa hingga lalai
- Silap komen, boleh gaduh dengan kawan2, keluarga
- Kata2 *** yang mendatang kan kemarahan
- fitnah, tuduhan tidak betul di lempar kan kepada mereka yang
  tidak bersalah.
- Akibat nya, putus hubungan...
 


Tetapi aku hargai dengan ada nya facebook ni, kerana facebook ni lah aku bertemu dengan seseorang yang aku sayang, tetapi hubungan ini tidak kekal lama, kerana ada tuduhan yang melampau telah di lempar kan kepada aku di dalam facebook, menyebabkan si dia tidak pecaya, lalu mengmbil keputusan untuk putus kan hubungan. Im still love her (The End)
Kita hanya redha dengan apa yang berlaku, just serah kan kepada takdir. 
Kenangan pahit manis semasa sekali sign in facebook tidak akan di lupa kan. Maybe ini lah jalan terakhir aku untuk hilang kan rasa kusut di kepala.
My ex girl now is in a relationship with my best friend

Im Rock, But at the same time, i have a broken heart.




Comments

btol tu..fb ada pro n kontra nya... :)
Abu Huzaifah said…
yup... sy skong.. ^_^

Popular Posts