Friday, January 11, 2013

Rutin Harian


Salam semua blogger, stalker, anon :) dan yang perasan cun tu... haa awak tu... kehkeh.. 

Lama jugak tidak mengeluarkan kata2 kesat kat sini.. errr dalam erti kata lain tak update blog..
biasalah, diri terasa makin lama makin nak tua, so.. kerja, kerja dan kerja...itulah punca masalah ekonomi yang melanda blog guitar burok sekarang ni..err (apa aku dah merepek ni =..=")

Kenal lagi ke dengan Blog Guitar Burok ni?? kehkeh...(bajet retis) ...

Bila suatu ketika kita terlalu asyik dengan blog, blog, dan blog...  rajin update bila orang datang pertandang dan memberi komen.. itu suatu pembakar semangat untuk terus membangkitkan kemarahan rakyat.. kehkeh bukan2... semangat untuk terus berblogging...

Blog Guitar Burok ini dalam proses memperbaharui isi kandungan dalam entri2 baru yang akan datang.. kartun2...serta mengikuti perkembangan semasa... tapi kartun masih tak berjarilah... sama je pun... kehkeh...

ni bukan entri last.. masih terus berblogging.. kim salam kucing anda...meoww.. :)

Tamat Sudah Zaman Sepimu Biarku Temani,
Usah Gentar Ku Kan Jadi Temanmu Sampai Mati,
Jadikan Senyummu Cahaya Suci,
Yang Menerangi Hidupku, Bagaikan Matahari...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah