Friday, September 21, 2012

Peminta Sedekah Yang Menipu





Assalamualaikum, salam sejahtera hampa2 semua, wahai anak2 muda, zaman sekarang ni kita boleh lihat keadaan sekeliling dengan pelbagai ragam manusia... peminta sedekah terutamanya, aku amatlah simpati dengan golongan ini, aku manusia yang tidak boleh tengok orang susah, sifat kasihan, simpati itu ada.. so kita sedekah dengan niat ikhlas mengurangkan beban dia... 

TETAPI ada segelintir manusia peminta sedekah ni, kadang2 ada juga yang menipu untuk minta simpati orang ramai, macam2 cara mereka buat, sedangkan mereka ada motor, ada kereta, astro pun ada kat rumah... so apa yang diorang ni hendak adalah wang tambahan... aku pelik jugak manusia ini... =..=".. berhati2 lah dengan golongan ini....

dalam agama kita Islam, memang digalakkan bersedekah membantu saudara-saudara kita yang susah, dapat pahala kot ... :) kartun di atas ni hampa jangan dok tiru plak... mampuih kena kejaq dengan polis... abu huzaifah sangat prihatin :)

Saturday, September 8, 2012

Rahsia Peribadi Terbongkar : Awekku Gangster



P/S : main2 lagi ngn awekku gangster... kehkeh...
maaf kerana lama tak update, biasalah dengan kerjaya sendiri... hope enjoy.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah