Sunday, February 26, 2012

Kerana Degil, Badan Binasa


P/S : hambek!!! kehkeh... itu lah, apabila kita tak hormat orang lain, degil pulak tu...ia boleh mendatangkan kemarahan seseorang.... ada ke yang macam ni?? nak kena lempang?? ok2 tak gurau je.. ^_^.. kehkeh...

Thursday, February 23, 2012

Cinta Tergugat, Angkara Mereka


I LOVE U ??
ohhh... tidak, tukar-tukar..
WE LOVE U... baru betul... kehkeh


notaKIASAN : tak kisah kalau putus cinta, kerana ramai yang masih menunggu, apabila dia fikir dia cantik, maka dia berhak memilih yang sama cantik dengannya, "Tepuk Dada, Tanya Selera".. Abu Huzaifah prihatin

KOLEKSI KARTUN

Saturday, February 18, 2012

Awekku Gangster : Situasi 14 Senjata Rahsia Perempuan


P/S : itulah senjata rahsia perempuan, air mata... walaupun salah macam ne pun perempuan... lelaki jugak yang minta maaf... kehkeh... adehhh!!! =..="
sesiapa belum tengok situasi yang terdahulu boleh tengok kat sini "KOLEKSI KARTUN"

Friday, February 17, 2012

Perempuan Mencarut, Elok Ke??

cool ke perempuan mencarut?? adehhh!!  muka dah cantik, ayu, sopan santun... tapi cara percakapan umpama petir datang menyambar..... hehe... ok rilek cik adik sekalian... Siti, Nur, Syuhada, Zuraidah (main petik je nama) anda tak mencarut, ini adalah segelintir sahaja... begini, lelaki meluat tengok anda mencarut sebab itu menunjukkan sikap buruk anda ( membuka pekung di dada).. perempuan pun akan meluat kalau lelaki mencarut.. Mencarut tak elok, perempuan mahupun lelaki... tetapi perempuan adalah manusia yang lemah lembut kan.. so jaga personaliti anda... hehe... jangan rasa hebat kalau mencarut, tengah marah mahupun di mana2 je... brutal sangat =..=",

  • soalan :  Tapi bagaimana pula dengan lelaki yang suka mencarut? Macho kah lelaki yang suka mencarut ini?
  • jawapan : lelaki tak pernah rasa macho kalau mencarut, =..=" ,  sebab fenomena perempuan selalu mencarut dalam fb paling banyak berbanding lelaki... brutal pulak tu, so.. ini nasihat, kerana mencarut itu boleh menjatuhkan air muka anda sebagai seorang perempuan...

P/S : nanti tak pasal2 kne serang dgn anon perempuan, kehkeh... maaf, lelaki mahupun perempuan, masing2 boleh berubah.... Abu Huzaifah prihatin :)

Sunday, February 12, 2012

Keburukan Tidur Lewat Petang (lepas Asar)


“Tidur di siang hari amat dikeji kerana ia akan mewarisi penyakit kebengkakkan (muka kelihatan sembab dan tidak bercahaya) malapetaka, merosakkan warna kulit, menimbulkan penyakit radang limpa, melemahkan urat saraf dan melemahkan syahwat. Sekeji-keji tidur ialah ketika awal hari (matahari terbit) dan terlebih keji lagi ialah tidur di akhir siang hari (selepas Asar).”

Setengah ulama mengatakan:
“Sesiapa yang tidur selepas Asar sehingga terganggu kewarasannya maka janganlah ia mencaci selain daripada dirinya sendiri.

P/S : hah!!! tidur lagi lepas asar... kan dah giler... nasihat pada semua dan pada diri aku sendiri... sebab aku juga ada tertidur lepas asar... penat =..=" so.. tak elok kan....  semoga sama-sama ada kesedaran... :)

Awekku Gangster : ada facebook fanpage


Salam semua blogger, stalker dan sesiapa sahaja, siapa tahu cerita awekku gangster ni??  alaaa... cite kartun yang tak berjari tu... kehkeh...boleh tgk kartun tak seberapa kat sini Koleksi Kartun..... takde kena mengena dgn bini2 ku gangster tau....motif adalah untuk menarik beberapa banyak "like" dalam page ini.. oleh itu, anda dijemput untuk memeriahkan lagi fanpage awekku gangster ni... :) ni link dia www.facebook.com/awekkugangster, atau boleh klik pada gambar... shared kan pada kawan2.... terima kasih :)

Friday, February 10, 2012

Bercerita Disebalik Kartun

Wednesday, February 8, 2012

Mandi Pagi


notaTAPAKkaki :  sejuk kot... =..=".. sebab itu aku mandi mesti ada langkah2 tertentu... kehkeh

Monday, February 6, 2012

Bermadu Kasih Dalam Kelas


waahhh, liriknya penuh bintang, bulan dan mentari lengkap semuanya, berbunga dilemparkan kepada seorang kekasih, sehingga tidak hiraukan orang sekeliling... terasa dunia milik mereka, sampai tidak perasan antara siang dan malam... bermadu kasih biar kena pada tempatnya, hukum alam memang kita tak boleh ubah manusia untuk tidak bercinta.. memang manusia dijadikan berpasangan.... 

TAPI.... jika anda sedang belajar, dan pasangan anda juga sama kelas dengan anda, patutkah anda berkata2 cinta dengan pasangan semasa cikgu sedang mengajar?? mak ayah kamu antar kamu untuk berlajar, bukan untuk dating bersama kekasih. Pasangan mesti faham situasi masing2 untuk masa depan bersama...

P/S : Abu Huzaifah Prihatin :)

KOLEKSI KARTUN

Saturday, February 4, 2012

Jangan Membazir, Bersyukurlah Hidup Senang


manusia, masih ada yang tidak bersyukur atas rezeki yang dilimpahkan, bersyukurlah atas apa yang kamu ada, jangan jadi tamak haloba, kerana ramai lagi diluar sana yang masih kebulur, bagi mereka sesuap makanan sudah memadai..


Firman Allah SWT maksudnya: "Sesungguhnya orang-orang yang membazir itu adalah saudara-saudara syaitan, sedangkan syaitan itu pula adalah makhluk yang sangat kufur kepada tuhannya".

Firman Allah SWT lagi yang bermaksud: “Dan sungguh akan Kami berikan cubaan kepadamu, dengan sedikit ketakutan, kelaparan, kekurangan harta, jiwa dan buah-buahan. Dan berikanlah berita gembira kepada orang-orang yang sabar,” (al-Baqarah: 155).

Friday, February 3, 2012

Jatuh Tangga
























P/S : itulah tidur tak basuh kaki, mimpi hanya sekejap, tapi macam jatuh tangga betul2 pulak... adehhhh

Wednesday, February 1, 2012

Aku Benci Bila.....


P/S : tangan keras, =..=" asyik2 patah.... give up.. lukis guna komputer.. kehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah