Sunday, January 29, 2012

Masih FOREVER ALONE


notaKAKi : duduk sorang2 ...mungkin hanya serasi bersama diri sendiri... ombak rindu (takde kene mengena) =..=" errr

Friday, January 27, 2012

Perkara yang tidak patut anda buat ketika "dating"

Korek Hidung

agak-agak lah pun nak korek hidung ketika dating, ini boleh menyebabkan ketidakselesaan pasangan anda bila berdamping dengan anda, elakkan perkara mcm ni...pengotor tau... kehkeh

Tengok Perempuan lain

memang kadang-kadang kita tidak perasan yang kita terpandang perempuan lain ketika dating =..=".. tetapi ia boleh mengundang padah kepada anda, jika pasangan anda nampak apa yang ada perhatikan...

Kentut

kalau kentut wangi takpe, ni memang stok peram berbulan, bunyi seciput, tapi bau perrgghhhh!!! nyaman...

Panjat Pokok

yang ini lagi lah... dah macam takde aktiviti lain nak buat, buang tabiat agaknye... mase dating jugak nak panjat pokok, mase keje taknak plak panjat pokok.... ada ke yang mcm ni?? kehkeh

Pandang ditempat sensitif

elakkan perkara macam ni, gangguan seksual tau... erkkk!!! 

Jalan laju sangat

haha...nak jalan sama2, makan angin, ... tapi janganlah jalan laju sangat sampai tinggalkan pasangan anda sebatu jauhnye, kesian tau... kehkeh

notaKAKI : ingatlah pada orang yang tersayang... =..=" Abu Huzaifah prihatin jugak.. errr

Wednesday, January 25, 2012

Tolong "silent/off" telefon bimbit anda

Gambar Hiasan

Assalamualaikum,

hari ni kita berbicara untuk memberi nasihat kepada segelintir orang yang tak tahu adab ketika dalam masjid, salah satunye ialah penggunaan telefon bimbit, semua orang ada telefon bimbit...kan kan... tapi Tolong "silent/off" telefon bimbit anda bila berada didalam surau mahupun masjid... 

Kerana bunyi henset yang kuat akan menyebabkan gangguan kepada para jemaah yang khusyuk menunaikan ibadat, apatah lagi jika ringtones henset anda mempunyai lagu-lagu yang tidak senonoh... errrr.... didepan pintu masjid sudah semestinya ada papan tanda yang melarang henset dibawa masuk, tapi jika bawa juga, pastikan henset anda dalam keadaan mod senyap... oleh itu, sebagai umat yang prihatin, sedarlah bahawa itu adalah satu gangguan kepada jemaah yang lain, kita saling menghormati satu sama lain... semoga memberi kesedaran....

Tuesday, January 17, 2012

Mati Kerana Cinta, Konon


notaKAKI : errr... dasyat, nak terjun gaung sangat, hambek.!!! hehe [AMARAN : jangan tiru cara ini]
KOLEKSI KARTUN

Monday, January 16, 2012

Kasanova

bila sebut je pasal kasanova,
semua orang akan tahu ia adalah seorang lelaki, yang pandai memanipulasikan wanita... cekap. licik....
wataknya boleh berubah, menjadi lemah lembut, romantik, baik hati kerana ingin memikat mangsanya...
apatah lagi jika faktor ketampanannya, kekayaannya
sudah pasti ramai wanita akan tertarik...
dalam situasi yang sama 20 orang wanita adalah teman wanitanya...  percaya tak?? ^_^

TETAPI, oleh kerana ramai wanita yang sudah tahu pasal kasanova ni,
kenapa masih ramai yang kena tipu?? kenapa masih ramai yang terpedaya??
kerana inilah sifat kelemahan wanita, tertunduk dengan janji2 manis, romantik tanpa tahu latar belakang pasangannya. Bila kita tegur, kita pula dimakinya, kerana mengganggu hubungannya dengan lelaki kasanova ni... katanya, itulah cinta awal dan akhirnya... ishh2.. belum nikah lagi kot...
pantang tengok lelaki berduit, tampan ala-ala korea.. sudah tertarik...
kerana hal ini, "body" tergadai, mahkota hilang tanpa arah, boleh ke "undo" balik??
kadang-kadang ada juga lelaki kasanova ni meminta simpati wang, untuk modal peniagaannya, kononlah..
 
BILA DAH KENA TIPU, barulah nak benci semua lelaki, barulah tak percaya cinta. hahaha...
tetapi perkara macam tu tetap berulang, tiada penghujungnya,

wanita adalah hiasan dunia, lemah lembut, sopan santun... walaupun ada wanita yang bersifat ganas, jangan risau hatinya tetap ada sifat kewanitaan yang mudah tersentuh :)

notaHATI : sebenarnya ada juga wanita yang tidak mudah tertunduk kepada janji manis, hanya 20% cintanya kepada lelaki yang dia sayang, kalau nak 100%, hantar minang, ini ak recpect !! ^_^ Abu Huzaifah prihatin

Sunday, January 15, 2012

Duduk Renggang-renggang ??




P/S : its ok.. abu paham perempuan macam ni... heee
Koleksi Kartun

Thursday, January 5, 2012

Cerita Cinta Ultraman (lawak yang menyentuh hati)

agak sengal, lawak pun ada, tapi memang menyentuh perasaan... hehehe...


ni video muzik nye... :)


P/S : ultraman pun ada perasaan tau :)

Kreatif atau pelik??, aksesori kepala botak

P/S : siapa nak cuba? angkat kening.... kehkeh

Wednesday, January 4, 2012

Meluncur ??

P/S : ak dah merepek tarak hingat dah ni... =..="

Koleksi Kartun

Monday, January 2, 2012

Zaman aku buat "assignment"


P/S :  takde laptop, ak pkai pc tahap lembab je, save pun dalam disket... erkk!! =.="... untung ler budak2 sekarang... kehkeh

KOLEKSI KARTUN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah