Tuesday, November 29, 2011

Bunuh Diri, Orang lain yang mati

_____________________________
_____________________________
 _____________________________
 _____________________________
notaKAKI : nak bunuh diri, tetapi nyawa orang lain yang melayang,....

Wednesday, November 23, 2011

Awekku Gangster : Situasi 13 Tengok Bola

P/S : kehkeh...kita nak tgk bola.. bukan nak pergi berperang ye..ingat tu. :)
Koleksi Kartun

Wordless Wednesday #16 Selamanya

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Harimau Muda Malaya

Stadium Gelora Bung Karno, Indonesia, Malaysia sekali lagi telah membenamkan keegoan tuan rumah atas kemenangan bola sepak di sukan SEA 2011. Sekali gus mempertahankan pingat emas sukan SEA  2 tahun lalu di Laos. Tahniah Malaysia!!!

P/S : minggu ni penuh dengan status bola di facebook, dan ini membuktikan rakyat Malaysia memberi sokongan padu kepada Harimau Muda Malaya.. Tahniah kepada Pasukan bola sepak Malaysia... atas kemenangan sekali lagi ke atas Indonesia... Majulah sukan untuk negara

Saturday, November 19, 2011

Tahap Kesabaran

Situasi 1

Facebook status :
aku panas + bengang dengan budak ni, selalu kutuk aku, macam hampeh!!! fukkk!!! !@#$%^%$ (explicit content) dia ingat dia bagus sangat ke??(mencarut)........

haha... bengang?? tapi semangat sangat tu...cara panas mencarut macam tu masih tidak boleh menutup mulut orang yang suke mengutuk ... apabila kesabaran kita terbatas maka terkeluar semua tulang ikan, tulang ayam dalam perut (dalam erti kata lain membuka pekung di dada) lalu perwatakan anda akan berubah jauh berbeza berbanding perwatakan anda yang sebenar...

Situasi 2
Facebook status :
tadi makan mekdi, sedapp!!

kesabaran membuatkan anda dapat berfikir secara rasional, sehingga anda tahu cara untuk menutup mulut orang yang suke mengutuk. Dia mengutuk anda, tetapi dia yang rasa bengang.. haha... puas hati jugak kan... tanpa mencarut, marah2... hanya sekadar ayat biasa yang boleh menjatuhkan balik orang yang cube menjatuhkan kite...

P/S : Abu Huzaifah sangat prihatin

Thursday, November 17, 2011

Tandas Awam Atau Panggung Wayang??

notaKIASAN : apa perasaan anda?? mahal tak?? kehkeh...

Tuesday, November 8, 2011

Cubaan Merogol

ohh tidak, tidak ku sangka, gadis yg suci akan menjadi mangsa kepada si perogol...






----------
----------
----------
kesian....


bukan pintanya untuk diperlakukan sedemikian....































P/S : siapa berani?? kehkeh

Monday, November 7, 2011

Jiwa dan Raga


JIWA DAN RAGA!!!! buktikanlah pada nusa bangsa!!!!
membawa harapan muda remaja moden gila dunia,
bawah umur yang bijak tapi kurang cerdik, akal cetek
ayam RM35 masuk kandang harimau jantan, lalu dilapah
anak sapa tu?? hancur luhur hati bonda yang membesarkan,
langsung tidak pedulikan dosa neraka apabila syaitan datang menyelit,
berbisik-bisik, nafsu kemuncak sampai naik bertingkat-tingkat,
tidak boleh tahan bil. air lalu dibayar cash tiada hutang...

JIWA DAN RAGA!!!! buktikanlah pada nusa bangsa!!!!
"biar mati anak jangan mati adat" salah tafsir,
tanah yang dipijak, apa motif diberi nyawa??
mata, telinga, hidung dan anggota apa kegunaannya??
tapi akhirnya mengalah kerana masih dengan kelalaian dunia..


jiwa dan raga tolonglah buktikan pada nusa bangsa.....

Wednesday, November 2, 2011

Sanggup Mati Kerana Cinta?

aku ingin simpan cinta yang kau berikan

tetapi cintamu begitu goyah, sehingga ia terlepas dari genggaman.


aku cuba menangkap tetapi ia begitu tinggi melayang..


aku tetap mengejar, dan terus mengejar demi cintamu..



maafkan aku, aku tidak mampu lagi untuk mengejar,


Selamat Tinggal Sayang

THE END

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Busuk.org/ping

Copyright (c) Guitar Burok Since Januari 2011 by Abu Huzaifah